android galeria

Data: 2018-06-25 19:55:57
Autor: the_foe
android galeria
Czy juz w koncu twórcy andka dali możliwość userowi wskazanie w wbudowaniej apce galerii skąd może indeksować obrazki? w 7.0 opcji nie widzę i znowu mi galerię zaspamowało obrazkami z gier i okładkami utworów.
..nomedia sucks
--
@foe_pl

Data: 2018-06-26 04:19:41
Autor: PiteR
android galeria
the_foe pisze tak:

[...]

Pewnie nawet nie widzą problemu debile.

Amerykański spasiony matoł nie może doświadczyć dyskomfortu przeglądania dysku :)

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2018-06-27 11:36:13
Autor: Junta EUdSSR
android galeria
PiteR Wrote in message:
Pewnie nawet nie widzą problemu debile.

Nie tylko debile, glownie _analfabeci_

Amerykański spasiony matoł...

powninno byc:

USraelski spasiony i oblesny matol...

.... wiecej w temacie ponizej:

https://goo.gl/aEkgUJ

--
Junta EUdSSR (nie cierpie NATO dupolizow)

Jesli ludzie nie zniszcza
eu-absurdistan,  to tenze
zniszczy ich z pewnoscia!

Data: 2018-07-07 13:00:44
Autor: Marek
android galeria
On Mon, 25 Jun 2018 19:55:57 +0200, the_foe <the_foe@costamcostam.pl> wrote:
Czy juz w koncu twórcy andka dali możliwość userowi wskazanie w wbudowaniej apce galerii skąd może indeksować obrazki? w 7.0 opcji nie

Generalnie obrazki powinieb indexowac zewsząd, gdzie nie ma pliku ..nomedia

--
Marek

android galeria