android killfile

Data: 2014-02-24 21:21:50
Autor: mr misio
android killfile
jest jakis kill file, taki, zeby jednym tapnieciem dodac numer z listy ostatnio dzwoniacych do mnie do kill file, tak, zebym go juz nigdy wiecej na oczy nie widzial?

dzwonia do mnie ostatnio jakies posrane automaty z warszawskich numerow.

telesralketing nagraniowy, albo "prosze poczekac na konsultanta, ktory przedstawi panu oferte".

a moze jest jakas apka/lista antyspamowa, co blokuje znanych spamerow telefonicznych?

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-02-24 20:41:36
Autor: Waldek Godel
android killfile
Dnia Mon, 24 Feb 2014 21:21:50 +0100, mr misio napisał(a):

jest jakis kill file, taki, zeby jednym tapnieciem dodac numer z listy ostatnio dzwoniacych do mnie do kill file, tak, zebym go juz nigdy wiecej na oczy nie widzial?

eee... na pewno takiej nie ma. Z pewnością.
Przecież jakby była, to by pisano już o tym wielokrotnie. I w guglach można
by o tym znaleźć...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2014-02-24 21:44:01
Autor: atm
android killfile
On 2014-02-24 21:21, mr misio wrote:
[...]

Przy okazji, brales pod uwage posadzenie na tym telefonie CM (jesli jest dostepny)?
Wiem, ze to nie byloby juz to samo cierpienie, ale moze warto doswiadczyc czegos nowego?

Data: 2014-02-24 22:01:54
Autor: Jawi
android killfile
W dniu 2014-02-24 21:44, atm pisze:
Przy okazji, brales pod uwage posadzenie na tym telefonie CM (jesli jest
dostepny)
a co to?

Data: 2014-02-24 22:02:52
Autor: mr misio
android killfile
Użytkownik Jawi napisał:
W dniu 2014-02-24 21:44, atm pisze:
Przy okazji, brales pod uwage posadzenie na tym telefonie CM (jesli jest
dostepny)
a co to?

i czy ma kill file?

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-02-24 22:30:57
Autor: atm
android killfile
On 2014-02-24 22:02, mr misio wrote:
Użytkownik Jawi napisał:
W dniu 2014-02-24 21:44, atm pisze:
Przy okazji, brales pod uwage posadzenie na tym telefonie CM (jesli jest
dostepny)
a co to?

i czy ma kill file?

To mam w dialerze CM 4.3.1
Czarna lista
Polaczenia przychodzace od numerow umieszczonych na czarnej liscie beda blokowane

Ten ficzer jest w dialerze, nie wiem czy Twojego problemu nie rozwiaze alternatywna aplikacja do dzwonienia.

Data: 2014-02-25 00:53:23
Autor: Waldek Godel
android killfile
Dnia Mon, 24 Feb 2014 22:30:57 +0100, atm napisał(a):

To mam w dialerze CM 4.3.1
Czarna lista

Instalować inną wersję systemu, żeby zmienić dialer w androidzie to naprawdę świetna porada. Wy to chyba w ogóle jesteście siebie warci.

On świetnie obsługuje Dropboxa, ty Androida.. Ale nie, on androida też.

Data: 2014-02-25 10:18:32
Autor: atm
android killfile
On 2014-02-25 01:53, Waldek Godel wrote:
[...]

Swietne podsumowanie "miszczu" szarad i zagadek.
Kto jak kto, ale Ty w tekscie powyzej bez problemu powinienes wyczytac co chcialem powiedziec miedzy wierszami. Tym bardziej, ze powtorzylem to
specjalnie dla mniej kumatych.

Data: 2014-02-25 12:35:34
Autor: Waldek Godel
android killfile
Dnia Tue, 25 Feb 2014 10:18:32 +0100, atm napisał(a):

[...]

Właśnie dlatego zdecydowałem się napisać, bo normalnie macki opadają. Ten problem rozwiązuje jedna z kilkudziesięciu apek specjalnie napisanych w tym celu. Nawet nie trzeba tykać dialera, nie wspominając o całym systemie.
Normalnie jakbym "Sąsiadów" oglądał

Data: 2014-02-25 14:03:41
Autor: atm
android killfile
On 2014-02-25 13:35, Waldek Godel wrote:
[...]

Oczywiscie,ze jest full rozwiazan. Jednym z nich jest dialer z taka funkcja i wlasnie ten ktorym dysponuje posiada ten ficzer. W moim przypadku nie ma potrzeba instalowania czegokolwiek. Byc moze podobnie jest w przypadku Sony mr misia. Odnosze wraznie, ze bedzie to kolejny powod na narzekanie na Androida bo na E52 to....

Data: 2014-02-24 22:03:34
Autor: ToMasz
android killfile
W dniu 24.02.2014 22:01, Jawi pisze:
W dniu 2014-02-24 21:44, atm pisze:
Przy okazji, brales pod uwage posadzenie na tym telefonie CM (jesli jest
dostepny)
a co to?
Ciemna Materia
:)
ToMasz

Data: 2014-02-24 22:04:16
Autor: Artur Maśląg
android killfile
W dniu 2014-02-24 22:01, Jawi pisze:
W dniu 2014-02-24 21:44, atm pisze:
Przy okazji, brales pod uwage posadzenie na tym telefonie CM (jesli jest
dostepny)
a co to?

CyanogenMod
http://www.cyanogenmod.org/

Data: 2014-02-25 04:56:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
android killfile

"mr misio" leg9kr$upt$3@node1.news.atman.pl

jest jakis kill file, taki, zeby jednym tapnieciem
dodac numer z listy ostatnio dzwoniacych do mnie do
kill file, tak, zebym go juz nigdy wiecej na oczy
nie widzial?

IMO jest tego całe mrowie.

Data: 2014-02-25 09:01:20
Autor: mr misio
android killfile
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

[...]

a jak to sie nazywa po androidowemu?

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-02-25 12:07:43
Autor: masti
android killfile
Dnia pięknego Tue, 25 Feb 2014 09:01:20 +0100 osobnik zwany mr misio
napisał:

[...]

call barring, black list, advanced call settings etc.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-25 12:59:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
android killfile

"mr misio" lehikb$89k$1@node1.news.atman.pl

IMO jest tego całe mrowie.

a jak to sie nazywa po androidowemu?

Nie pamiętam, ale widziałem tego mnóstwo. Nie instalowałem,
bo nie mam zaufania do takich programów i raczej nie są mi
potrzebne. IMO spamer nie używa stale tego samego numeru
telefonu, a jeśli już używa -- nie ujawnia go.

() Pewna spamerska firma atakowała mnie kiedyś bronią masowego
   rażenia, za każdym razem dzwoniąc z innego, ale podobnego
numeru. Operatorzy VoIPowi zezwalają na szybką zmianę numeru...
Wówczas myślałem o programie cwanym, który ma większą inteligencję,
niż tylko porównującą numer cyfra po cyfrze ;)

() Co jakiś czas (od wielu lat ten sam! -- medal za wytrwałość!!)
   dzwoni do mnie jakiś przygłup, ale nie podaje swego numeru.

() Sporadycznie dzwoni do mnie ktoś bez podawania numeru.

() Często dzwonią do mnie banki, pokazując numery ,,niezwyczajne'',
   z kilkoma kolejnymi zerami przykładowo.

Program blokujący rozmowy przychodzące z konkretnych numerów jest
IMO zbyt prymitywny, aby go używać. W ogóle nie należę do zapaleńców
telefonii. :) Wolę rozmowę m@ilową lub bezpośrednią :) [a najlepsze
wg mnie są te rozmowy, których nie ma wcale]

Ponoć w innych państwach prawo ściga natrętów. W Polsce jest pod
tym względem ogólnie źle. Oglądając filmy, trafiłem na ,,proszącego
o zmarszczenie Freda''. Facet zaczepiał ludzi, aż w końcu trafił do
policjanta, przez którego został zapytany o to, czy ,,chciałby zając
miejsce z tyłu samochodu''.

IMO należy podciągnąć tak zwany ogólny poziom kultury/cywilizacji,
aby natrętów eliminować skutecznie. Należy ludziom wyjaśniać zło
kryjące się za niechcianymi telefonami, m@ilami, reklamówkami...
Należy uwrażliwiać ludzi na ten problem, aby później ze spokojem
karać tych, którzy wyłamują się.

-=-

Dzwoni Citi -- pyta, czy może zająć chwilę czasu itd...
Dzwoni ,,zwykły bank'' -- wali jakąś ofertę bez względu
na to, czy słyszy: ,,proszę'', czy: ,,kurwa mać!!!''. :)

android killfile