androidlost+zgubienie

Data: 2012-03-17 22:20:47
Autor: Duke
androidlost+zgubienie
W dniu 2012-03-16 12:38, Wemif pisze:
Załóżmy, mam zainstalowaną aplikację androidlost.com, powiązaną
kontem google. Gubię telefon. Znalazca chce użyć telefonu, ale
nie może się dostać, bo jest blokada klawiatury z hasłem. Nie znając
hasła do konta google, nie może odblokować telefonu, więc wgrywa na
nowo firmware (flash) i już ma czysty system bez androidlosta?

Niestety, nawet factory reset na zawsze usuwa aplikację z telefonu. Jeżeli masz zrootowany telefon możesz umieścić plik Androidlost.apk w folderze: /system/app. Wtedy aplikacja "przetrwa" przywrócenie ustawień fabryczny, ale flash już nie.

androidlost+zgubienie