aneks do umowy a okres wypowiedzenia

Data: 2010-01-27 02:21:03
Autor: Jan Kowalski
aneks do umowy a okres wypowiedzenia
aneks do umowy, w którym oprócz podwyżki wynagrodzenia znajduje się
punkt zmieniający okres wypowiedzenia na 3 miesiące. Dodam, że w tym
momencie pracuję w obecnej firmie trochę ponad  2 lata, więc zgodnie z
KP przysługiwałby mi standardowo miesięczny okres wypowiedzenia.

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Przejrzałem jeszcze raz podpisany aneks i znalazłem w nim dwie
niejasności:
 - po pierwsze aneks odnosi się do umowy o pracę z dnia X ("aneks do
umowy z dnia X"), natomiast pierwotna umowa o pracę jest z dnia Y
(kilka dni później), ale była podpisana w dniu X.

- po drugie aneks zawiera sformułowanie "punkt 10 zmienia brzmienie
na: 3 miesięczny okres wypowiedzenia", natomiast w pierwotnej umowie
okres wypowiedzenia jest ustalony w punkcie 9. Punkt 10 pierwotnej
umowy dotyczy zastosowania przepisów KC w sprawach nieuregulowanych
umową. Jest to oczywista pomyłka, ale czy może zaważyć na nieważności
aneksu?

pozdrawiam

aneks do umowy a okres wypowiedzenia