angielska policja vs rowerzysta

Data: 2014-07-16 11:35:03
Autor: Titus Atomicus
angielska policja vs rowerzysta
Witam,
http://www.theguardian.com/environment/bike-blog/2014/jul/07/is-the-metro
politan-police-punishing-cyclists-for-frivolous-offences
Qrde, zachowuja sie calkiem jak nasza Straz Miejska.
:-(
--
TA

Data: 2014-07-16 03:20:25
Autor: Jozef Szyja
angielska policja vs rowerzysta
Kumpel pracował w Londynie jako kurier rowerowy i opowiadał, że trzeba mieć oczy non-stop dookoła głowy. 1 - bo piesi, którzy nagminnie włażą przed rower, 2 - bo policja jest wszechobecna i wyczulona na rowerzystów.

Data: 2014-07-16 13:14:27
Autor: Titus Atomicus
angielska policja vs rowerzysta
In article <8209ff1c-caca-4093-af5e-cec725124b7c@googlegroups.com>,
 Jozef Szyja <pawel@huks.pl> wrote:

Kumpel pracował w Londynie jako kurier rowerowy i opowiadał, że trzeba mieć oczy non-stop dookoła głowy. 1 - bo piesi, którzy nagminnie włażą przed rower, 2 - bo policja jest wszechobecna i wyczulona na rowerzystów.

E, jedzilem troche rowerem (samchodem tez) po Londynie i milo wspominam.
Fakt ze z 5 lat juz tam nie bylem a od tego czasu zczeli budowac te sciezki rowerowe.
W kazdym razie z taka upierdliwa policja sie nie spotkalem (nawet jak raz zlapali mnie jak jechalem samochodem bez dokumentow).
Odnioslem wrazenie ze nie sa zlosliwi i uzywaja zrowego rozsadku. Zreszta nawet w tym artykule napisali cos o 'using discretion'
--
TA

Data: 2014-07-17 07:24:07
Autor: Olivander
angielska policja vs rowerzysta
Nie chce mnie wpuścić by dodać komentaż do Guardiana, ale miałem nieodparte skojarzenie. Dwóch kaprawych policjantów, robiących krykaturę z prawa... Powinni się nazywać Nobby Nobbs i Fred Colon.. :-)

....ja bym się dla nich po prostu nie zatrzymał. Olał bym, przecież te orientalno-egzotyczne ciaptaki nie pobiegną za mną...

Data: 2014-07-18 23:08:30
Autor: Titus Atomicus
angielska policja vs rowerzysta
In article <09b69b6f-bb5b-4954-bd6e-81cb8bbe4f5d@googlegroups.com>,
 Olivander <tchod@wp.eu> wrote:

[...]

OK, ale te rasistowskie wstawki moglbys sobie darowac.
--
TA

Data: 2014-07-21 04:29:03
Autor: Olivander
angielska policja vs rowerzysta
uzasadnione... Nobby Nobbs... doczytaj...

Data: 2014-07-16 13:12:13
Autor: J.F.
angielska policja vs rowerzysta
Dnia Wed, 16 Jul 2014 11:35:03 +0200,
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

[...]

Metropolitan police ... brzmi jak straz miejska :-)

J.

Data: 2014-07-16 16:39:29
Autor: Titus Atomicus
angielska policja vs rowerzysta
In article <1wyg2leo92h4z.h2q7sfplpgt5.dlg@40tude.net>,
 "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

> Qrde, zachowuja sie calkiem jak nasza Straz Miejska.
> :-(

Metropolitan police ... brzmi jak straz miejska :-)

E, nie. Met to jakby Policja Stoleczna. Ale Scotland Yard to tez Met.
--
TA

angielska policja vs rowerzysta