angielskojezycznie :)

Data: 2011-01-12 14:34:10
Autor: kamtzu
angielskojezycznie :)
Why can't a bicycle stand on its own?
Because it's two-tired (too tired)

Data: 2011-01-12 14:49:11
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
angielskojezycznie :)
kamtzu pisze:
Why can't a bicycle stand on its own?
Because it's two-tired (too tired)

Fajne :-)

A teraz przetłumacz na nasze pamiętając aby było śmieszne ;-)

Przy okazji

- Why 6 is afraid of 7
- Because 7 8 9

:-)

Seco

Data: 2011-01-12 15:04:47
Autor: kamtzu
angielskojezycznie :)
Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał w wiadomości news:igkbh6$cc6$1inews.gazeta.pl...
A teraz przetłumacz na nasze pamiętając aby było śmieszne ;-)

- Dlaczego rower typu "damka" nie moze sam stać?
- Bo nie! :))

- Why 6 is afraid of 7
- Because 7 8 9

hehehe dobre ale musiala mi Żona podpowiedzieć ;)

Data: 2011-01-12 15:23:26
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
angielskojezycznie :)
kamtzu pisze:
[...]

Pięknie! :-)

- Why 6 is afraid of 7
- Because 7 8 9

hehehe dobre ale musiala mi Żona podpowiedzieć ;)

Przyznam że dopisek "too tired" spowodował, ze zbyt szybko załapałem :-)
A wolał bym sam się zastanowić.

I jeszcze na temat:

American beer is like sex in a canoe. Fucking close to water!

Seco

Data: 2011-01-13 08:03:03
Autor: bans
angielskojezycznie :)
W dniu 2011-01-12 15:04, kamtzu pisze:

- Why 6 is afraid of 7
- Because 7 8 9

hehehe dobre ale musiala mi Żona podpowiedzieć ;)

Trzeba było "Ulicę Sezamkową" oglądać, to pierwszy angielskojęzyczny dowcip, jaki poznałem ;)

--
bans

Data: 2011-01-14 00:02:52
Autor: Krzysiek
angielskojezycznie :)
W dniu 2011-01-12 14:49, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
kamtzu pisze:
[...]

Why wasn't octal 6 afraid of 7?
Because 7 10 11!

;-)

I jeszcze kilka innych:

Why didn't the skeleton go to the dance?
Because it had nobody to go with.

A dyslexic man walks into a bra...

I went to buy some camouflage trousers the other day but I just couldn't
find any.

OK, starczy ;-)

--
Pozdrawiam,
Krzysiek

Data: 2011-01-14 08:36:44
Autor: Jacek B.
angielskojezycznie :)
On Fri, 14 Jan 2011 00:02:52 +0100, Krzysiek  <"dthrone[wytnij_to_i_nawiasy]"@interia.pl> wrote:

Why wasn't octal 6 afraid of 7?
Because 7 10 11!

;-)

Ten jest świetny, ale NTG.

W temacie:

A man walks into a bar with handlebars between his legs
and the barman says: "You've got handlebars between your legs!"
The man replies, "I know its driving me nuts!"

J.

Data: 2011-01-14 10:19:01
Autor: bans
angielskojezycznie :)
W dniu 2011-01-14 08:36, Jacek B. pisze:

A man walks into a bar with handlebars between his legs
and the barman says: "You've got handlebars between your legs!"
The man replies, "I know its driving me nuts!"

E, to już lepsza baba z kierownicą w plecach u doktora ;)

--
bans

Data: 2011-01-14 22:32:59
Autor: szewc
angielskojezycznie :)
kamtzu pisze:
Why can't a bicycle stand on its own?
Because it's two-tired (too tired)

A pair of hippies on the beach (of course they got there by bikes)

she: Turn on the radio please.
he: Radio, I love You.

pozdr.
L.