anglia-szkocja-walia

Data: 2009-12-07 19:56:45
Autor: masti
anglia-szkocja-walia
Dnia pięknego Mon, 07 Dec 2009 20:43:49 +0100, osobnik zwany Laphroaig
wystukał:

P.S. Zeby nie bylo, ze sportster sie nie nadaje na takie trasy: osoba,
ktora mi zaproponowala wyjazd byla w zeszlym roku na nordkap , wlasnie
na sportsterze (tyle ze custom wiec i zbiornik wiekszy)

w UK sieć jest dużo gestsza niż na trasie na nordkaap :)

Data: 2009-12-07 20:59:35
Autor: Laphroaig
anglia-szkocja-walia
masti wrote:
Dnia pięknego Mon, 07 Dec 2009 20:43:49 +0100, osobnik zwany Laphroaig
wystukał:

w UK sieć jest dużo gestsza niż na trasie na nordkaap :)

:) tez sie tego spodziewam, ale kumpel, ktory byl na nordkap ma 17 litrow a ja 12 w baku :(.
Nie wiem jak wyglada szkocja a zwlaszcza walia i czy nalezy sie tam spodziewac przejazdow powyzej 200km po  przyslowiowym "zadupiu"

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-12-08 02:51:37
Autor: marider
anglia-szkocja-walia
Laphroaig pisze:
masti wrote:
[...]

Zaden problem, wezmiesz dodatkowa banke 10l na plecy i mozesz jechac ;)
A na powaznie- dasz rade.

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Data: 2009-12-08 07:42:59
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
anglia-szkocja-walia
On 7 Dec, 19:59, Laphroaig <moj.lo...@vp.pl> wrote:
masti wrote:
> [...]

Nie wiem jak wyglada szkocja a zwlaszcza walia i czy nalezy sie tam
spodziewac przejazdow powyzej 200km po  przyslowiowym "zadupiu"

A masz leniu!

http://www.shell.co.uk/home/content/gbr/products_services/on_the_road/shell_station_locator/service_station_locator.html

Data: 2009-12-08 18:44:10
Autor: Laphroaig
anglia-szkocja-walia
frank.castle0407@googlemail.com wrote:

A masz leniu!

http://www.shell.co.uk/home/content/gbr/products_services/on_the_road/shell_station_locator/service_station_locator.html

dzienx :)

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-12-08 17:19:17
Autor: maverik
anglia-szkocja-walia

Użytkownik "Laphroaig" <moj.login@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hfjmr7$kas$1news.onet.pl...

[...]

zrobilem 60 kkm po Polsce Fzxem z takim samym zbiornikiem, poprostu czę¶ciej tankowałem

anglia-szkocja-walia