anglia-szkocja-walia

Data: 2009-12-08 07:45:58
Autor: Jasio
anglia-szkocja-walia
Uzytkownik "Laphroaig" <moj.login@vp.pl> napisal w wiadomosci news:hfjltm$i7c$1news.onet.pl...
Witam,

dostalem propozycje wyjazdu latem na trase  anglia-szkoja-walia. W tej chwili nie mam pojecia jak przebiega trasa wiec moze moje pytanie jest przedwczesne bo jest zbyt malo danych.
Jednak zaryzykuje: jak wyglada siec stacji benzynowych na wyspie.
Moj sportster ma baaardzo maly zbiornik i sie zastanawiam, czy to nie jest zasadnicza przeszkoda.

Nie ma problemu. Jezeli bedziesz wybieral kompletne zadupia, to po prostu stacje benzynowe beda otwarte do 18.
Co innego, gdybys LPG chcial tankowac-wtedy mialbys _znacznie_ trudniej.

--
Jasio
vx etz

anglia-szkocja-walia