"anglicy"

Data: 2021-04-04 15:19:09
Autor: Akarm
"anglicy"
Typowa sytuacja na naszych drogach.
https://youtu.be/gZfHqE7Lblc
Kołek przyspawany do lewego pasa, skarży się na "bandytę", który go wyprzedził prawym pasem, a najpierw błyskał mu długimi. Jakim matołem trzeba być, żeby publicznie i bez żenady chwalić się swoim buractwem?

--
-
           Akarm

Data: 2021-04-04 20:04:24
Autor: TomN
"anglicy"
Akarm w <news:6069bcce$0$499$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

Już raz miałes okazję przy pączkach przemyśleć, ale nie skorzystałeś.

Tu masz okazję się wysłowić:
https://youtu.be/gZfHqE7Lblc?t=27

Możesz napisać dlaczego ten kawał idioty" aka CHUJek w "powszechnym
samochodzie" zajechał drogę?

I z drugiej stony opiszę:

Sam wyprzedzam prawym pasem, tam gdzie prawo pozwala, ale mając jak na
filmie wolne przed "nos" nie wjeżdżam. YPB?

--
'Tom N'

Data: 2021-04-06 09:02:52
Autor: K
"anglicy"
On 04/04/2021 14:19, Akarm wrote:
[...]

Ja tam widze kumulacje dwoch debili, ze tez nie szkoda wam zycia na takie akcje.

"anglicy"