ani widu, ani s³ychu

Data: 2013-04-02 22:10:32
Autor:
ani widu, ani s³ychu
Czy mo¿e mnie Kto¶ podaæ taki adres e-mailowy, na który móg³bym napisaæ do NC+?
Co z tego, ¿e napisa³em formularze kontaktowe, skoro "konsultant/ci/" nie raczy/±/ siê odezwaæ w ogóle?
Co z tego, ¿e s± podane telefony kontaktowe, skoro i tak nie sposób siê dodzwoniæ?

Racji swoich wy³uszczyæ w ¿aden sposób nie jestem w stanie tak, ¿eby do Owych z NC+ owe dotar³y?
Ponoæ mia³em wy³uszczyæ takie opcje i preferencje [tak programowe, jak i finansowe], które MNIE AKURAT bêd± pasowaæ; niestety,...
Jeszcze niedawno by³y formularze takie do swobodnego pisania w Cyfra+, jeszcze niedawno by³y szybkie reakcje telefoniczne; teraz za¶... z **automatu wrêcz** s³ychaæ odpowied¼ o tym, i¿ "wszyscy konsultanci s± zajêci...".

Jak to zatem jest z tym reagowaniem na przes³any 'formularz kontaktowy'? Nie wiadomo, 'na czym cz³owiek stoi': jeszcze niedawno mowa o promocjach, a teraz bezlitosne kwoty...
Ani siê dodzwoniæ, ani wys³aæ e-mail.

niezadowolony klient Cyfra+ [by³ej]

Stephanos

Data: 2013-04-03 02:09:46
Autor: Mr. Misio
ani widu, ani s³ychu
U¿ytkownik stephanos@poczta.onet.pl napisa³:
Czy mo¿e mnie Kto¶ podaæ taki adres e-mailowy, na który móg³bym napisaæ
do NC+?

Zrzaszaj sie i do boju ;)

"Na ITI Neovision mo¿e zostaæ na³o¿ona kara wysoko¶ci do 10% jej ubieg³orocznego przychodu."

http://www.dobreprogramy.pl/UOKiK-rozpoczal-postepowanie-w-sprawie-nc,Aktualnosc,40352.html

Data: 2013-04-03 18:44:48
Autor: Cavallino
ani widu, ani s³ychu

U¿ytkownik <stephanos@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kjfdvo$kl9$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
Czy mo¿e mnie Kto¶ podaæ taki adres e-mailowy, na który móg³bym napisaæ do NC+?

Je¶li do Cyfry+, to: zmiana.pakietu@cyfraplus.com.pl ostatnio dzia³a³o.
Kiedy¶ równie¿: pomoc.techniczna@cyfraplus.com.pl.

Data: 2013-04-03 23:55:26
Autor:
ani widu, ani s³ychu

U¿ytkownik "Cavallino"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:515c5c80$0$1264$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Dziêki; wypróbujê.

Stephanos

Data: 2013-04-04 17:05:17
Autor:
[...]

Napisa³em na pierwszy - z podanych - adresów i Pani z nc+ odpowiedzia³a...
Czekam, tak czy owak, na telefon od Ich Konsultanta...

Jeszcze raz dziêkujê.

Stephanos

Data: 2013-04-04 07:56:21
Autor: K
ani widu, ani s³ychu
W dniu 02-04-2013 22:10, stephanos@poczta.onet.pl pisze:
[...]

udalo mi sie dodzowonic po 25 minutach o 8 rano przed swietami oraz wczoraj po raptem kilku minutach kolo poludnia. dzis wysylam rezygnacje i czekam na oferte, albo faktycznie rezygnuje. maile to sobie mozesz pisac do kolegow, a na infolinii to sie dowiesz ze TC nie ma, ale to samo jest w innych kanalach (tu zacznie ci slodzic).

ani widu, ani s³ychu