[zagadka] ani zielony, ani czarny ;-)

Data: 2009-03-15 09:59:45
Autor: nmariusz
[zagadka] ani zielony, ani czarny ;-)
....lecz 3 inne kolory prowadzą do bliskiej mi chatki...
....w chatce - pianino...
....i AFAIR prośba, by nie strzelać do pianisty...

....o jaką chatkę chodzi?

m. ;-)

Data: 2009-03-15 10:09:04
Autor: TomekD
nmariusz pisze:
....lecz 3 inne kolory prowadzą do bliskiej mi chatki...
....w chatce - pianino...

Ciężko to nazwać chatką ale...
fioletowy szlak prowadzi (a przynajmniej jakiś czas temu prowadził) do dawnej Eulenbaude czyli schroniska Sowa w Górach Sowich.

Pianino też tam jest.

....i AFAIR prośba, by nie strzelać do pianisty...

z tym może być problem.
musisz odstawić to co spożywałeś pisząc kilka poprzednich postów :-P

Pzdr.
Tomek D
--

Mój adres: http://cerbermail.com/?z2zDEcPbJl
http://got.tutor.waw.pl

Data: 2009-03-15 10:14:01
Autor: TomekD
TomekD pisze:
nmariusz pisze:
....lecz 3 inne kolory prowadzą do bliskiej mi chatki...
....w chatce - pianino...

Ciężko to nazwać chatką ale...
fioletowy

i czerwony i zielony.

pzdr.
Tomek D

Data: 2009-03-15 10:22:23
Autor: nmariusz
Tomek D.pisze:

Ciężko to nazwać chatką ale...
fioletowy szlak prowadzi (a przynajmniej jakiś czas temu prowadził) do dawnej Eulenbaude czyli schroniska Sowa w Górach Sowich.

Jakem prosiaczek (piglet na forum psychiatrycznym)
- o fioletowym szlaku do dzisiaj nie słyszałem ;-)

> ....i AFAIR prośba, by nie strzelać do pianisty...

z tym może być problem.

no fear? kNOw fear! NOW fear!! ;-)

musisz odstawić to co spożywałeś pisząc kilka poprzednich postów :-P

....nie kuś!

....albowiem jak napisał kolega Tapiwa Muzawazi:

XI. Do not pray for the task equal to your power,
but pray for the power equal to your tasks.

m. ;-)

Data: 2009-03-15 12:41:02
Autor: nmariusz
[zagadka] ani zielony, ani czarny ;-)
Tomek D.:

musisz odstawić to co spożywałeś pisząc kilka poprzednich postów :-P

wyjaśnię jeszcze:
leków nie mam zamiaru odstawiać,
odżywiam się tak dobrze jak finanse i umiejętności kulinarne pozwalają ;)
więc nie do końca zrozumiałem być może...

m.

Data: 2009-03-15 12:44:20
Autor: nmariusz
[zagadka] ani zielony, ani czarny ;-)
....jako że wszyscy siedzący w niedzielę przed komputerami
pewnie wiedzą o jakie miejsce w B. Małym chodzi dopiszę,
że zaskoczeniem było dla mnie swego czasu dostrzeżenie
na mapie pobliskiego drugiego szczytu o tej samej nazwie ;-)

m.

Data: 2009-03-15 18:53:57
Autor: Beniowa

Użytkownik "nmariusz" <nmariuszWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5635.000000fa.49bcea14newsgate.onet.pl...
[...]

Pianina (bo to oczywiscie byla decydujaca podpowiedz) byly w gorach (a przynajmniej w Beskidach) zasadniczo w dwoch miejscach - wlasnie w chatce, o ktorej piszesz i na bazie w Zlockiem (pomijam tu takie nieklimatyczne miejsca, jak Turbacz, gdzie pianino bylo, ale stroilo do B-52). Na Zlockiem resztki jeszcze walaja sie w korycie potoka... Szkoda...

Pozdrawiam, Beniowa

Data: 2009-03-15 21:32:06
Autor: szaman
[zagadka] ani zielony, ani czarny ;-)
nmariusz wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

...o jaką chatkę chodzi?

potrójna:)

sz

Data: 2009-03-16 02:07:54
Autor: Kombajn Bizon
[zagadka] ani zielony, ani czarny ;-)
Miękka klucha szaman napisał tak:
...o jaką chatkę chodzi?

potrójna:)

no, brawo. gratuluje... wygral pan... zegarek...

(zagadka: z czego cytat?)

--
W tablicę kluczyk raz i dwa
I spalin kłąb i silnik gra...

Data: 2009-03-19 18:54:59
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[zagadka] ani zielony, ani czarny ;-)
Panie Kombajn Bizon, prezesie pl.rec.gory z siedzibą w
<news:gpk9a9$aci$1nemesis.news.neostrada.pl> przy ul....

Miękka klucha szaman napisał tak:
...o jaką chatkę chodzi?

potrójna:)

no, brawo. gratuluje... wygral pan... zegarek...

(zagadka: z czego cytat?)

Z koncertu "Kult" Kultu, z setu dodatkowego. Z piosenki smutnej bardzo
wielce, o Elce. Z 1986 roku.
"Dom wschodzącego słońca". A było tam "wygrywa pan" ;-)

Data: 2009-03-16 07:33:10
Autor: Basia Z.
[zagadka] ani zielony, ani czarny ;-)

Użytkownik "nmariusz" :

...o jaką chatkę chodzi?

Nie zaglądam do podpowiedzi - o Rogacz.

Kiedyś przy tym pianinie bawiłam się na weselu koleżanki.

B.

[zagadka] ani zielony, ani czarny ;-)