Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.lotnictwo   »   animacja z Hudson

animacja z Hudson

Data: 2010-12-13 00:56:22
Autor: Delfino Delphis
animacja z Hudson
Nie wiem czy widzieliście, ja dopiero teraz znalazłem oficjalną animację wraz z transkrypcją z kokpitu:

http://www.youtube.com/watch?v=pWpSAfF6elI&feature=related

Tak jak na to patrzę, to 900 metrów to nie jest za wysoko, ale z tego, jak daleko zaleciał, mam wrażenie, że dałby radę wrócić na lotnisko. Jak myślicie?

Data: 2010-12-13 00:51:42
Autor: saturn5
animacja z Hudson

daleko zaleciał, mam wrażenie, że dałby radę wrócić na lotnisko. Jak

Faktycznie mogl. NTSB zrobilo dokladna symulacje i daloby sie. Jakkolwiek
oczywiscie pilot o tym nie wiedzial - nie bylo czasu na dokladne liczenia
odleglosci, wysokosci, wiatrow, itp. Ostatecznie NTSB jest daleki od
zarzucenia pilotowi ze podjal zlal decyzje, decyzja byla prawidlowa na
podstawie informacji jaka w tym momencie posiadal.



--


Data: 2010-12-13 01:11:44
Autor: skippy
animacja z Hudson

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:ie3nf6$7tt$1news.onet.pl...
Nie wiem czy widzieliście, ja dopiero teraz znalazłem oficjalną animację
wraz z transkrypcją z kokpitu:

http://www.youtube.com/watch?v=pWpSAfF6elI&feature=related

Tak jak na to patrzę, to 900 metrów to nie jest za wysoko, ale z tego, jak
daleko zaleciał, mam wrażenie, że dałby radę wrócić na lotnisko. Jak
myślicie?

szybowcem jakieś szanse były

Data: 2010-12-13 01:19:32
Autor: Delfino Delphis
animacja z Hudson
skippy wrote:

szybowcem jakieś szanse były

Już doczytałem na Wiki. Piloci na symulatorach dawali radę, gdy spodziewali się sytuacji, jeśli dano im 30 sekund opóźnienia na zebranie myśli, to nie dawali.

Data: 2010-12-13 10:22:26
Autor: skippy
animacja z Hudson
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:ie3oqk$aqc$2news.onet.pl...
skippy wrote:

szybowcem jakieś szanse były

Już doczytałem na Wiki. Piloci na symulatorach dawali radę, gdy spodziewali
się sytuacji, jeśli dano im 30 sekund opóźnienia na zebranie myśli, to nie
dawali.

ale ryzyky by podjął potężne, wszystko pewnie na styk a zawsze mogą dojść parametry nieprzewidziane

Data: 2010-12-13 15:46:24
Autor: J.F.
animacja z Hudson
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w
http://www.youtube.com/watch?v=pWpSAfF6elI&feature=related
Tak jak na to patrzę, to 900 metrów to nie jest za wysoko, ale z tego, jak
daleko zaleciał, mam wrażenie, że dałby radę wrócić na lotnisko. Jak
myślicie?

Mial taki zamiar .. ale po pierwszym zakrecie stracil polowe.
Od tego momentu juz chyba nie mial szans, moze jakby od poczatku robil lagodniejszy luk.

No a potem drobiazg - co jest na podejsciu La Guardii i jakie odszkodowanie musialaby firma zaplacic gdyby jednak nie dociagnal.
Lepiej w wodzie  :-)

J.

Data: 2010-12-13 16:41:33
Autor: skippy
animacja z Hudson

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ie5bjq$dm7$1news.onet.pl...
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w
http://www.youtube.com/watch?v=pWpSAfF6elI&feature=related
Tak jak na to patrzę, to 900 metrów to nie jest za wysoko, ale z tego, jak
daleko zaleciał, mam wrażenie, że dałby radę wrócić na lotnisko. Jak
myślicie?

Mial taki zamiar .. ale po pierwszym zakrecie stracil polowe.
Od tego momentu juz chyba nie mial szans, moze jakby od poczatku robil lagodniejszy luk.

No a potem drobiazg - co jest na podejsciu La Guardii i jakie odszkodowanie musialaby firma zaplacic gdyby jednak nie dociagnal.
Lepiej w wodzie  :-)

Do La Guardii musiałby jeszcze chyba przynajmniej raz (jak nie dwa) tak wykręcić i stracić.
Jedyne co tam z sensem, wydaje mi się, wzięli pod uwagę - to EWR.
IMO zrobił najrozsądniejszą rzecz jaką mógł zrobić.
I tym się różnią kamikadze od pilotów linii lotniczych (tych cywilizowanych:)

Data: 2010-12-13 17:10:36
Autor: J.F.
animacja z Hudson
Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w
Do La Guardii musiałby jeszcze chyba przynajmniej raz (jak nie dwa) tak wykręcić i stracić.

Tak sie patrze ze moglby kontynuowac ten zakret, zawrocic i sprobowac od polnocy ladowac - wtedy mialby jeszcze tylko jeden w miare lagodny zakret na podejsciu. Ale nie wiem jak to podejscie wyglada.

Jedyne co tam z sensem, wydaje mi się, wzięli pod uwagę - to EWR.
IMO zrobił najrozsądniejszą rzecz jaką mógł zrobić.
I tym się różnią kamikadze od pilotów linii lotniczych (tych cywilizowanych:)

No, jak sie czyta wspomnienia naszych pilotow z Anglii, to sie tam przewija jaki to "dyshonor" wyladowac na obcym lotnisku - lepiej dociagac na wlasne, chocby nie wiadomo jak ryzykowne to bylo :-)

J.

Data: 2010-12-13 17:39:38
Autor: stabillo
animacja z Hudson

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:ie3nf6$7tt$1news.onet.pl...

myślicie?

19,8 - doskonalosc Boeinga

Data: 2010-12-13 18:49:01
Autor: Delfino Delphis
animacja z Hudson
stabillo wrote:

myślicie?

19,8 - doskonalosc Boeinga

Prawie jak szybowiec. Ciekawe jak to wygląda w zakręcie.

Data: 2010-12-13 23:11:09
Autor: stabillo
animacja z Hudson

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:ie5mad$k9r$1news.onet.pl...

Prawie jak szybowiec. Ciekawe jak to wygląda w zakręcie.


na pewno nie wzrasta :)

animacja z Hudson

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona