[DąbrowaGórnicza] ankieta z UM dla rowerzystów

Data: 2011-10-17 20:03:00
Autor: krzysiek
[DąbrowaGórnicza] ankieta z UM dla rowerzystów
Dnia Mon, 17 Oct 2011 10:52:01 +0200, Kapsel napisał(a):

Jest tu ktoś jeszcze z (okolic) Dąbrowy Górniczej? :>

Ja jestem z drugiego końca Polski akurat, ale jeśli ktoś od was z UM chce coś robić w sprawie trasportu rowerowego, to na poczatek polecam lekture  raportu z własnie zakończonego studium/warsztatu dotyczaczego tras rowerowych w Gdańsku.

Wnioski (studium STER, 24MB) tutaj: http://www.gdansk.pl/ster,1508.html bardzo pouczająca lektura, pokazująca, ze drogi rowerowe to tylko drobny element w zintegrowanym podejściu do tworzenia infrastruktury rowerowej.

Sugeruję, żebyś kogoś w UM zmusił do lektury tego :)

--
krzysiek

Data: 2011-10-18 14:47:17
Autor: Rowerex
ankieta z UM dla rowerzystów
On 17 Paź, 21:03, krzysiek <xne...@cbpmgn.barg.cy_ROT13_invalid>
wrote:
> [...]

element w zintegrowanym podejściu do tworzenia infrastruktury rowerowej..

Po lekturze odczuwam pewną satysfakcję, że moje własne poglądy
wynikające jedynie z przemyśleń i obserwacji (np. w sprawie
izolowanych dróg rowerowych, czy mnożenia przejazdów) pokrywają się z
tym co opisano w opracowaniu oraz z wynikami badań statystycznych...

Chyba napiszę do naszego brukowca, by sobie poczytali i może
opublikowali trochę z tego opracowania. Może to uświadomi ludziom czym
się różni prawdziwa infrastruktura rowerowa od, za przeproszeniem,
"gówna dla rowerzystów", za które każe się nam jeszcze na moim zadupiu
dziękować...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-10-18 22:27:21
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[DąbrowaGórnicza] ankieta z UM dla rowerzystów
krzysiek, Mon, 17 Oct 2011 20:03:00 +0000 (UTC), pl.rec.rowery:
[...]

Co Ty mówisz. Drogi dla rowerów wystarczą. Przecież Polska to bezpieczny
kraj, można rower zostawić na godzinę pod urzędem, nikt go nie zajuma.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-10-24 20:46:19
Autor: Kapsel
Mon, 17 Oct 2011 20:03:00 +0000 (UTC), krzysiek napisał(a):

Sugeruję, żebyś kogoś w UM zmusił do lektury tego :)

Mam swoje małe "wejścia", spróbuję coś podziałać :) Dzięki!

--
Kapsel
  http://kapselek.net

[DąbrowaGórnicza] ankieta z UM dla rowerzystów