ano pochwale sie:)

Data: 2009-05-21 08:48:35
Autor: scibor1
ano pochwale sie:)
Czarna Perla:)

http://bikepics.com/pictures/1669916/

Jak to dobrze znow wrocic do zywych;P

scibor
Czarna Perła - CBF500

Data: 2009-05-21 17:52:42
Autor: gildor
ano pochwale sie:)
scibor1 pisze:
Czarna Perla:)

http://bikepics.com/pictures/1669916/

Jak to dobrze znow wrocic do zywych;P

scibor
Czarna Perła - CBF500

prawie jak gieespińcet. dobre moto na pierwsze moto. GRATZ

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-21 18:01:59
Autor: morghul
ano pochwale sie:)
Ale wydech to tam na jednej fotce masz zajebisty ;))))
http://bikepics.com/pictures/973199/ --

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Data: 2009-05-21 09:04:46
Autor: scibor1
ano pochwale sie:)
On 21 Maj, 18:01, "morghul" <morg...@tlen.pl> wrote:
Ale wydech to tam na jednej fotce masz zajebisty ;))))http://bikepics.com/pictures/973199/

aaaaaaaa, to kolesiowi do nibyterenowki zalozylem od forda sierry, bo
mu sie oryginalny skonczyl;))) ale takie rzeczy to tylko w Finlandii;P

Data: 2009-05-21 22:46:34
Autor: Baczek
[OT]Re: ano pochwale sie:)
Ale wydech to tam na jednej fotce masz zajebisty ;))))
http://bikepics.com/pictures/973199/

Swego czasu w WSK 125 mialem jedna czesc wydechu od Syreny (nie pamietam modelu) podczas proby przyspawania wspornika w puszce wypalila sie dziura, to ponawiercalem ich cale mnostwo i wygladalo to jak lufa od pepeszy.

W tym czasie aparaty cyfrowe nie byly popularne (moze jeszcz nie istnialy nawet wersje "cywilne") wiec fotka nie uracze.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-21 19:10:25
Autor: Magic
ano pochwale sie:)
scibor1 pisze:
Czarna Perla:)

http://bikepics.com/pictures/1669916/

Jak to dobrze znow wrocic do zywych;P

Gratz. Nadal w ¶Finlandii czy zajedziesz gdzie¶ w tym roku ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-05-21 11:44:54
Autor: scibor1
ano pochwale sie:)
On 21 Maj, 19:10, Magic <maciejsajeckiCIA...@wp.pl> wrote:

Gratz. Nadal w ¶Finlandii czy zajedziesz gdzie¶ w tym roku ?

nie, juz prawie rok w PL, choc rzut beretem od rosyjskiej granicy:)

Data: 2009-05-22 01:26:01
Autor: Bialy
ano pochwale sie:)
scibor1 napisal/a:

| Czarna Perla:)
|
| http://bikepics.com/pictures/1669916/
|
| Jak to dobrze znow wrocic do zywych;P

Super sprzęt, dwa sezony takim przelatałem i dopiero niedawno się pozbyłem :D Żadnych przygód i niespodzianek, ¶wietnie się prowadzi i dodatkowo niewiele pali ;)

Szerokiej drogi :)

--
-) Bialy
( GG: 1092403

Data: 2009-05-22 09:12:53
Autor: Kefir
ano pochwale sie:)
Elou!
"scibor1" <scibor@eranet.pl> wrote in message news:ad0b7e1a-f35e-44db-b7c9-9c2b96e36294p4g2000vba.googlegroups.com...
Czarna Perla:)

http://bikepics.com/pictures/1669916/

Jak to dobrze znow wrocic do zywych;P

Gratz. Nie pytam skad :-) I jak Ci na tym rowerku po lataniu zygzakiem?

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-05-22 00:52:45
Autor: scibor1
ano pochwale sie:)
On 22 Maj, 09:12, "Kefir" <kefir_spam...@riders.pl> wrote:
Elou!"scibor1" <sci...@eranet.pl> wrote in message

> Czarna Perla:)
>http://bikepics.com/pictures/1669916/
> Jak to dobrze znow wrocic do zywych;P

Gratz. Nie pytam skad :-) I jak Ci na tym rowerku po lataniu zygzakiem?

roznica jak miedzy powiedzmy TIRem a cinquecento albo miedzy cegla a
golebiem;) No czuje sie jakbym sie na motorower przesiadl... wiesz,
jazda motocyklem ma dawac przede wszystkim radosc, a tu jak sie
przesiadasz na leciutkiego sprzeta ktory latwo sie prowadzi to geba
sama sie usmiecha;)))

scibor
CBF500 - Czarna Perła

Data: 2009-05-22 23:17:13
Autor: The_EaGle
ano pochwale sie:)
scibor1 pisze:
Czarna Perla:)

http://bikepics.com/pictures/1669916/

Jak to dobrze znow wrocic do zywych;P

scibor
Czarna Perła - CBF500

He he to mamy identyko motorki ;) też CBF500 i też czarny i tylko 06 ;)

Pozdrawiam
Rafał
CBF500 już z kuferm i owiewk± :>

ano pochwale sie:)