anonimowy transfer

Data: 2010-04-21 19:13:28
Autor: MHC Mega
anonimowy transfer
  wrote:

witam
czy jest jakiś legalny sposób na anonimowe przesłanie gotówki, tzn.
nadawca nie może poznać danych osobowych odbiorcy (chodzi o dane
takie jak adres nazwisko)

Paypal? Ale to tylko do pieniędzy...
Gotówkę to chyba tylko listem do skrytki pocztowej.

--
Pzdr.
Mega

Data: 2010-04-22 08:38:44
Autor:
anonimowy transfer
Paypal? Ale to tylko do pieniędzy...
Gotówkę to chyba tylko listem do skrytki pocztowej.

wlasnie o przelewy mi chodzilo. A jak jest z anonimowoscia w pay palu? Czy
nadawca przelewu nie odkryje wiecej o odbiorcy niz tylko mail, wszak do
rejestracji podaje pelne dane?
--
goska

Data: 2010-04-22 10:52:14
Autor: MarekZ
anonimowy transfer
Użytkownik <goska23_pl.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hqp1uk$i0d$1@inews.gazeta.pl...

wlasnie o przelewy mi chodzilo. A jak jest z anonimowoscia w pay palu? Czy
nadawca przelewu nie odkryje wiecej o odbiorcy niz tylko mail, wszak do
rejestracji podaje pelne dane?

W przypadku Paypal nie odkryje, ale Ty zapłacisz za przyjęcie środków (wypłaty na własny rachunek są już darmowe).

Jeżeli jednak chodziło Ci o przelew, to dlaczego wykluczasz rozwiązanie z podaniem nadawcy dowolnie wymyślonych danych jako nazwy i adresu odbiorcy, jeśli jest na tyle mało inteligentny, że nie zadowala się samym numerem rachunku?

Data: 2010-04-22 20:48:55
Autor:
anonimowy transfer
> Czy
> nadawca przelewu nie odkryje wiecej o odbiorcy niz tylko mail, wszak do
> rejestracji podaje pelne dane?

W przypadku Paypal nie odkryje

czy oby na pewno???
https://cms.paypal.com/pl/cgi-bin/marketingweb?cmd=_render-content&content_ID=ua/Privacy_full&locale.x=pl_PL
cytat:
"Jeśli Użytkownik jest zarejestrowanym użytkownikiem systemu PayPal, to jego
imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres e-mail, identyfikator Skype (jeśli
dotyczy), numer telefonu (jeśli dotyczy)(...) , są widoczne dla innych
klientów firmy PayPal, na rzecz których Użytkownik dokonał płatności lub
którzy usiłują dokonać płatności na jego rzecz za pośrednictwem systemu PayPal"
(...)
"Dla potrzeb rozwiązywania sporów możemy udostępnić kupującemu adres
sprzedającego, aby umożliwić mu zwrócenie zakupionych towarów sprzedającemu."
--
goska

Data: 2010-04-23 09:04:48
Autor: MarekZ
anonimowy transfer
Użytkownik <goska23_pl.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hqqcnn$l2j$1@inews.gazeta.pl...
> Czy
> nadawca przelewu nie odkryje wiecej o odbiorcy niz tylko mail, wszak do
> [...]

Jak widać niestety nieco się rozpędziłem. Przyjmuję wpłaty przez Pay Pal i jakoś nie pamiętałem żeby takie dane do mnie trafiały, ale może po prostu źle pamiętam.

Data: 2010-04-23 11:36:29
Autor: kashmiri
anonimowy transfer
MarekZ <brak@adresu.w.pl> dared to write:
[...]

Trafiają, niestety. Jeśli płatność jest należnością za towar/usługę, to razem z adresem do wysyłki. Jeśli tylko przesyłasz pieniądze, to widać imię, nazwisko i adres email (bez adresu zamieszkania).

k.

anonimowy transfer