anta yagi na 28 kanal

Data: 2011-05-17 13:54:31
Autor: Robert_J
anta yagi na 28 kanal
poszukuje najbardziej zyskownej anteny Yagi na 28 kanal tv (Mux3 Srem
na 555 MHz) oczywiscie z samym symetryzatorem!

Kto produkuje/sprzedaje anteny na grupe kilku sasiednich kanalow lub
na konkretny jeden?

A zeby bylo merytorycznie:
Prawdopodobnie bedzie Ci ciezko znalezc taka antene, z tego co sie jakis czas temu orientowalem to producentom nie chce sie juz bawic w takie waskopasmowe anteny. Moze jakis pasjonat zrobi recznego prototypa? Nie wiem czy nie lepszym rozwiazaniem jest antena na IV czy V pasmo o duzym zysku i zastosowanie filtra kanalowego. Ale nie wiem jakie masz warunki odbioru, tylko gdybam :-)

anta yagi na 28 kanal