antena CB i organizenie prędkości

Data: 2009-03-20 10:35:00
Autor: Wild Root
antena CB i organizenie prędkości
 W poście <4fa5.00000099.49c34e59@newsgate.onet.pl>
 m.in. przeczytać można:

mam zamiar kupić cb radio i anteną z magnesem. Zastanawiam sie czy
istnieje mozliwosc zdmuchniecia anteny przez opor powietrza przy wysokich
predkosciach, np. 150-180. Jaka jest zalecana maksymalna predkosc jazdy z
antena na dachu? Czy zdarzylo sie komus ze antena po prostu sie oderwala?

Dla większości 110 km/h, widziałem jednak magnesy do 140 km/h. Z magnesami
bywa jednak tak, że odpadają przy mniejszych prędkościach także.  --
Wild Root

Data: 2009-03-20 21:42:14
Autor: Myjk
antena CB i organizenie prędkości
Wild Root napisać:

Dla większości 110 km/h, widziałem jednak magnesy do 140 km/h.

Moja ML145 Lafayette wytrzymała 215 (zegarowe).
Tylko siedziała na tylnej klapie (sedan).

--
Pozdor Myjk

antena CB i organizenie prędkości