antena CB i organizenie prędkości

Data: 2009-03-20 12:49:27
Autor: robert
antena CB i organizenie prędkości
Witam,

mam zamiar kupić cb radio i anteną z magnesem. Zastanawiam sie czy istnieje mozliwosc zdmuchniecia anteny przez opor powietrza przy wysokich
predkosciach,
np. 150-180.

W Polsce nie wolno więcej niż 130.

Data: 2009-03-20 12:01:06
Autor: masti
Dnia Fri, 20 Mar 2009 12:49:27 +0100, robert napisał(a):

[...]

i co to ma do pytania?

--
mst <at> gazeta <.> pl
Jeep Grand Cheeroke 4.0L, Ford Mondeo 1,8

Data: 2009-03-20 21:48:39
Autor: Budzik
antena CB i organizenie pr?dkoÂści
Osobnik posiadający mail gone@to.hell napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

on pewnie z SM jest....
w pracy fotki, po pracy rura!

"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki
nie przekonam się, co mówię?"  E.M. Forster

Data: 2009-03-20 12:58:23
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
W Polsce nie wolno więcej niż 130.