antena CB i organizenie prędkości

Data: 2009-03-20 15:15:39
Autor: P.H.
antena CB i organizenie prędkości

Użytkownik "Flyte" <flyteWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:4fa5.00000099.49c34e59newsgate.onet.pl...
Witam,

mam zamiar kupić cb radio i anteną z magnesem. Zastanawiam sie czy istnieje
mozliwosc zdmuchniecia anteny przez opor powietrza przy wysokich predkosciach,
np. 150-180. Jaka jest zalecana maksymalna predkosc jazdy z antena na dachu?
Czy zdarzylo sie komus ze antena po prostu sie oderwala?

mi antena odpadała jak miałem relatywnie małą prędkość, ale mijałem się z TIRem i był gwałtowny podmuch powietrza

antena CB i organizenie prędkości