antena CB i organizenie prędkości

Data: 2009-03-24 21:26:12
Autor: Tomasz Nowicki
antena CB i organizenie prędkości
Ja mam dwa w miarę jeszcze nowe autka i w obydwu od nowości wstawiłem
antenę w dziurę w dachu. W jednym miałem najpierw Indianę, ale mi się nieco
śruba sfatygowała, to zamontowałem to samo co mam w drugim aucie - Vermont.
Antenka krótka, wygląda całkiem jak radiowa, ale odbiera zupełnie
przyzwoicie - do celĂłw typowych w 100% wystarcza. W starszym aucie po 3
latach zajrzałem pod podsufitkę celem kontroli rdzewienia - i nic,
czyściutko, suchutko, miodzio. W obydwu samochodach otwór był robiony nad
lampką sufitową (łatwy dostęp) za pomocą ręcznego wyrzynaka - chodzi o
nieprzegrzewanie blachy wysokoobrotową wiertarką. Nie martwię się o
złodziei, podmuchy powietrza etc.
Ktoś powie - trudniej będzie sprzedać. Odpowiem - samochód kupiony w PL w
salonie, od pierwszego właściela i z pełną dokumentacją (nawet rachunki za
paliwo mogę pokazać)? Tylko idiota robiłby problem o antenę, a z idiotami
nie handluję ;•). Poza tym 99% kupujących nie będzie miało pojęcia, że to
nie jest antena radiowa i że dany model nie miał anteny w ogóle, dopóki sam
im tego nie powiem...

T.

Data: 2009-04-17 18:39:55
Autor: Rafał \"SP\" Gil
antena CB i organizenie prędkości
mattzki@op.pl pisze:
Koledzy ile wytrzyma President ML-145 na kombiku?

Przy 150 odpada

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-04-18 00:03:57
Autor: masti
Dnia Fri, 17 Apr 2009 18:39:55 +0200, Rafał \"SP\" Gil napisał(a):

mattzki@op.pl pisze:
Koledzy ile wytrzyma President ML-145 na kombiku?

Przy 150 odpada

moĹźe na kombi :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
Jeep Grand Cheeroke 4.0L, Ford Mondeo 1,8

Data: 2009-04-18 13:04:37
Autor: Rafał \"SP\" Gil
antena CB i organizenie prędkości
mattzki@op.pl pisze:

A relingowa sie trzyma mocno, nie? Miał ktoś już do czynienia z takim

W polsce nie są dostępne takie rozwiązania , poczytaj opinie na amerykańskim i niemieckim forum ebaya.

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-04-18 20:52:14
Autor: JKK
antena CB i organizenie prędkości
Użytkownik <mattzki@op.pl> napisał w wiadomości news:4c30f29a-0041-4aeb-ae0e-f9fb803d62a0y9g2000yqg.googlegroups.com...
Naprawa ...
Części...

Naprawdę musisz reklamować czyjąś działalność ?

Pzdr

JKK

Data: 2009-04-20 00:18:22
Autor: Rafał \"SP\" Gil
antena CB i organizenie prędkości
mattzki@op.pl pisze:

Jak to nie są dostępne? Są, bo kupujesz uchwyt na lusterko albo

Nie ma w sprzedaży w PL takich elementów.

reling, wrzucasz antenę montażową i jest. Ale słyszałem że z odbiorem
jest coś nie tak..

Bzdura.
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-04-20 08:59:00
Autor: mattzki
On 20 Kwi, 00:18, "Rafał \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:
matt...@op.pl pisze:

> Jak to nie są dostępne? Są, bo kupujesz uchwyt na lusterko albo

Nie ma w sprzedaży w PL takich elementów.

> reling, wrzucasz antenę montażową i jest. Ale słyszałem że z odbiorem
> jest coś nie tak..

Bzdura.
--
Rafał "SP" Gil -http://www.rafalgil.pl/
Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWERhttp://www.motopower.pl/

Czyli spokojnie można wrzucać na reling?

Data: 2009-04-21 00:17:00
Autor: JKK

Użytkownik <mattzki@op.pl> napisał w wiadomości news:01b31e3d-42e0-4214-9796-a3314cb0382aq9g2000yqc.googlegroups.com...
Czyli spokojnie można wrzucać na reling?
-- -- -- -- -- -- -- --
Miałem (własnej produkcji), działało b. dobrze.
Warunek - reling "umasowiony" i uchwyt takoż.
Ostatnio dopiero widziałem 1 (słownie: jeden) uchwyt fabryczny,
który takie umasowienie zapewniał (przebicie przez lakier / plastik na relingu).

Pzdr

JKK

Data: 2009-04-24 02:36:43
Autor: mattzki
antena CB i organizenie prędkości
Jak lepiej:      http://yfrog.com/0oreling121169j
czy               http://yfrog.com/4ymontrelingj        ???

Data: 2009-05-04 08:04:12
Autor: mattzki
antena CB i organizenie prędkości
To ja teraz powiem. Jechałem z radyjkiem anteną pożyczoną; antena
Sunker Elite 106 coś takiego, podstawa ok. 14cm, przy 200 km/h się
trzyma. Zamocowana nie na żadnej klapie w sedanie tylko na dachu w
kombiku. Myślę więc, że wszystkie ML-ki 145 tyle +/- właśnie
wytrzymują.

Data: 2009-05-04 17:15:42
Autor: JKK
antena CB i organizenie prędkości

Użytkownik <mattzki@op.pl> napisał w wiadomości news:2d07f276-ffc4-4e0f-8b66-0d901eb69622o30g2000vbc.googlegroups.com...
podstawa ok. 14cm,
Myślę więc, że wszystkie ML-ki 145 tyle +/- właśnie

Nie wszystkie pochodne taki magnes mają - zdarzają się mniejsze, np. ~12 cm.

Pzdr

JKK

Data: 2009-04-18 20:51:06
Autor: JKK

Użytkownik <mattzki@op.pl> napisał w wiadomości news:c5d82ca3-863b-485a-9795-bb12c82c4ac1h28g2000yqd.googlegroups.com...
A relingowa sie trzyma mocno, nie? Miał ktoś już do czynienia z takim
rodzajem mocowania? Jak to się sprawdza?

Data: 2009-04-18 15:33:51
Autor: moje_przedmioty

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:gsabcq$eku$1inews.gazeta.pl...
mattzki@op.pl pisze:
Koledzy ile wytrzyma President ML-145 na kombiku?

Przy 150 odpada

Hustler 90 cm nie odpada z omegi z klapy bagażnika przy 240
A ML-145 ma chyba większą podstawę więc powinien się lepiej trzymać
Foti

Data: 2009-04-20 00:19:32
Autor: Rafał \"SP\" Gil
moje_przedmioty pisze:

Hustler 90 cm nie odpada z omegi z klapy bagażnika przy 240
A ML-145 ma chyba większą podstawę więc powinien się lepiej trzymać

Że tak spytam tumanku - co ma "wielkość" do "mocy" magnesu ?

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-06-01 16:35:27
Autor: moje_przedmioty

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:gsg81m$k2i$2inews.gazeta.pl...
moje_przedmioty pisze:

Hustler 90 cm nie odpada z omegi z klapy bagażnika przy 240
A ML-145 ma chyba większą podstawę więc powinien się lepiej trzymać

Że tak spytam tumanku - co ma "wielkość" do "mocy" magnesu ?

Widzisz tumanku ze jednak ma
Przy mniejszej "mocy" jest większa średnia i trzymanie takie same
Jak przy mniejszej średnicy a wiekszej "mocy"
Niewyobrażalne prawda??

Data: 2009-06-01 17:17:48
Autor: utaka
moje_przedmioty(moje_przedmioty@interia.pl) na pl.misc.samochody napisał(a):

Hustler 90 cm nie odpada z omegi z klapy bagażnika przy 240
A ML-145 ma chyba większą podstawę więc powinien się lepiej trzymać

Ja mam inny problem, moja mazda 626 jest tak jajowata, że nie ma kawałka
płaskiej powierzchni aby ML-145 (dość duża podstawa) przyczepił się całą
powierzchnią. Jest lekko bujająca się. Ale nie jeżdżę szybciej niż 120km/h
więc na razie nic się nie wydarzyło.

M.

antena CB i organizenie prędkości