anteny Televes DAT 75

Data: 2011-05-15 15:18:29
Autor: adresss
anteny Televes DAT 75
Czesc,

szukam charakterystyki anteny Televes DAT 75

A ponizej cos co moze kogos zaciekawic.

http://www.hdtvprimer.com/ANTENNAS/DAT75.html

efekt nakladania sie "zyskow" jest w zakresie kanalow 38-55, i wtedy
taka antena jest lepsza niz pojedyncza Yagi. Co wy o tym sadzicie?

"...The only place where they are more effective than one Yagi is in
the channel 38-55 range where the Yagis are just starting to work but
don?t yet overlap...."

--
ThinkXtra

Data: 2011-05-15 16:48:05
Autor: Arkady
anteny Televes DAT 75
W dniu 2011-05-15 15:18, adresss@poczta.pl pisze:
[...]

Ja pierdole co to za wynalazek ?
Kup normalna antene yagi i bedzie smigac a o tym wynalazku zapomnij bo to jakis przyglup sklecil .

Data: 2011-05-15 20:25:19
Autor: Tomek
anteny Televes DAT 75
Uzytkownik "Arkady" <pit@onet.eu> napisal w wiadomosci news:iqop2u$k6h$2news.onet.pl...
Ja pierdole co to za wynalazek ?
Kup normalna antene yagi i bedzie smigac a o tym wynalazku zapomnij bo to jakis przyglup sklecil .

Czlowieku, poczytaj sobie najpierw o tej antenie i o firmie, która ja sklecila.
I puknij sie w leb.

Data: 2011-05-15 21:16:15
Autor: Arkady
anteny Televes DAT 75
W dniu 2011-05-15 20:25, Tomek pisze:
[...]

Sklecila to fakt ta firma to takie voodoo antenowe czyli anteny dla przyglupow.

Data: 2011-05-16 09:15:41
Autor: Robert_J
anteny Televes DAT 75
Sklecila to fakt ta firma to takie voodoo antenowe czyli anteny dla przyglupow.

Czlowieku, idz juz do przedszkola, bo tam chyba do 8.30 trzeba przychodzic. I nie gadaj o czyms, czego nie wiesz.

Data: 2011-05-15 20:25:41
Autor: pawell32
anteny Televes DAT 75
szukam charakterystyki anteny Televes DAT 75

A ponizej cos co moze kogos zaciekawic.

uzywalem tych anten ale tylko (jak na razie) do analogu
i jakos nie pawalaja na kolana a cena zbyt wysoka.
sporo tansze sa telmorowskie nie mniej skuteczne

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2011-05-16 09:14:19
Autor: Robert_J
anteny Televes DAT 75
uzywalem tych anten ale tylko (jak na razie) do analogu
i jakos nie pawalaja na kolana a cena zbyt wysoka.
sporo tansze sa telmorowskie nie mniej skuteczne

Pawell, antena prócz skutecznosci ma jeszcze wiele innych parametrów :-). Telmorowskie mechanicznie to nawet kolo tego Televesa nie lezala... Oczywiscie ze podobne anteny beda mialy podobne zyski, praw fizyki nie zmienisz. Tyle ze niektóre beda "na wieki wieków", a inne bedziesz wymienial co rok. Wiesz, polonez tez jechal 170-180 km/h, tylko co z tego...?
Zreszta cenowo az tak tragicznie tez nie jest, bez przesady.

Data: 2011-05-16 09:32:24
Autor: pawell32
anteny Televes DAT 75
W dniu 2011-05-16 09:14, Robert_J pisze:
Pawell, antena prócz skutecznosci ma jeszcze wiele innych parametrów
:-). Telmorowskie mechanicznie to nawet kolo tego Televesa nie lezala...

na początku też byłem zafascynowany ich antenami.
a nasze tak daleko nie odbiegajÄ…, nie wiem czy masz takie
złe doświadczenia?
a wydać ok 200 za kierunek, trochę sporo.
najszybciej odpuściłem satki.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2011-05-16 09:56:31
Autor: Robert_J
anteny Televes DAT 75
na początku też byłem zafascynowany ich antenami.

Z tÄ… fascynacjÄ… to nie przesadzaj, po prostu sÄ… solidnie i dobrze zrobione.

a nasze tak daleko nie odbiegajÄ…, nie wiem czy masz takie
złe doświadczenia?

Wiesz, jak wyciągam z pudełka blaszki, o które można sobie palce obciąć, to już jest negatywne wrażenie. Potem żeby to wszystko skręcić musisz używać kombinerek, bo elementy nie pasują. Może komuś to nie przeszkadza, mi tak :-)

a wydać ok 200 za kierunek, trochę sporo.

Widzisz, to zależy komu świadczysz usługę, Jeśli montujesz antenę dziadkowi w altance na działce to fakt, ciężko od niego żądać kilkuset zł za usługę. I konwertera za 100 czy więcej też mu nie założysz, bo się zapłacze. Ale ja muszę jednak używać elementów przynajmniej ze średniej półki. Nie będę czarował że stosuję z wyższej, bo to nieprawda, nie stać mnie na to. Raczej z dolnych partii średnich półek ;-). Za mała sieć niestety...

Data: 2011-05-15 21:04:02
Autor: ToMasz
anteny Televes DAT 75
adresss@poczta.pl pisze:
taka antena jest lepsza niz pojedyncza Yagi. Co wy o tym sadzicie?
ze w czasie gdy stoimy na progu ery telewizji cyfrowej, takie anteny nie
będa wymagane. zadowolimy sie szprychą z roweru. czy to może potwierdzić
ktoÅ› kto odbiera dvbt 20 km od nadajnika?

ToMasz

anteny Televes DAT 75