antutu

Data: 2018-11-22 03:12:31
Autor: Bolko
antutu
Jestem na kupnie telefonu.
No patrze na te punktu antutu.
Rozumie że im wiecej tych punktów tym lepiej.
Czyli jak jeden telefon od drugiego ma 50% punktów więcej
to on jest o 50% lepszy.
Tylko nie do końca łapie w czym ta lebszość się objawia?

Data: 2018-11-22 13:27:04
Autor: radekp@konto.pl
antutu
Thu, 22 Nov 2018 03:12:31 -0800 (PST), w
<0c2acd5a-f8ec-4208-bc01-c17c055fde12@googlegroups.com>, Bolko
<suryga@gmail.com> napisał(-a):

[...]

To taki 3dMark ;)
Standardowe telefonu mają gdzieś od 50k do 80k w antutu, więc specjalnej
różnicy nie ma.

Data: 2018-11-22 22:17:54
Autor: KOMTUR
antutu
W dniu 22.11.2018 o 13:27, radekp@konto.pl pisze:

To taki 3dMark ;)
Standardowe telefonu mają gdzieś od 50k do 80k w antutu, więc specjalnej
różnicy nie ma.

To dobrze, że mam niestandardowy telefon, bo ma prawie 240k :P

--
KOMTUR

Data: 2018-11-23 14:18:47
Autor: radekp@konto.pl
antutu
Thu, 22 Nov 2018 22:17:54 +0100, w <pt76e4$6vp$1@node2.news.atman.pl>, KOMTUR
<komtur.maupa.onet.kropka.pl@op.pl> napisał(-a):

> [...]

> różnicy nie ma.
> To dobrze, że mam niestandardowy telefon, bo ma prawie 240k :P

No, ale przy normalnym użytkowaniu nie ma to sensu.

Data: 2018-11-22 21:55:40
Autor: z
antutu
Jak już zamierzasz grać to może zainteresuje Cię też czas pracy baterii przy tym graniu ;-)

Data: 2018-11-22 21:37:28
Autor: Bolko
antutu
W dniu czwartek, 22 listopada 2018 21:55:45 UTC+1 użytkownik z napisał:
Jak już zamierzasz grać to może zainteresuje Cię też czas pracy baterii przy tym graniu ;-)

a nie zmierzam
tylko kiedyś telefony mialy w kB pamieć teraz już widzę z 8GB
mi bardziej zależy na tym żeby jak najdłużej działał
w sensie był sprawny technicznie

Data: 2018-11-23 07:37:06
Autor: z
antutu
W dniu 2018-11-23 o 06:37, Bolko pisze:

a nie zmierzam
tylko kiedyś telefony mialy w kB pamieć teraz już widzę z 8GB
mi bardziej zależy na tym żeby jak najdłużej działał
w sensie był sprawny technicznie

Jeśli ma wypasione, wyżyłowane, prądożerne (bo tylko tak się obecnie przyśpiesza) CPU + GPU to marnie to wpłynie na żywotność przynajmniej baterii.

Ja bym chciał żeby nie wku... użytkownika był poręczny (nie tak wielki), działał dłużej na baterii niż reszta badziewia i nie "pękał" przy najmniejszym spotkaniu z glebą.
Ale ja to niedzisiejszy jestem a producenci robią sprzęt dla takich co rajcują się antutu ;-) Bez urazy

Data: 2018-11-23 00:02:44
Autor: Bolko
antutu
W dniu piątek, 23 listopada 2018 07:37:08 UTC+1 użytkownik z napisał:
> [...]

Ale ja to niedzisiejszy jestem a producenci robią sprzęt dla takich co rajcują się antutu ;-) Bez urazy

Mam Lumie 640xl fajny telefon tylko już google maps nie da się w nim otworzyć.
A ta co jest w telefonie mapa już nie jest aktualna.
Żonie kupiłem mi A1 z usb C za 600zł półroku temu.
Chciałem sobie teraz kupić ale A1 już nie ma.
Wiec postanowiłem kupić A2 w tej cenie.
Problem jest taki że w tej cenie A2 ma wejście.
Za usbC trzeba dopłacić dwie stówy.
I wtedy nie trzeba pamietać o dwóch ładowarkach w samochodzie/domu.
Warto dopłacać za samo usb.
Pomyślałem że nie warto zacząłem Wiec szukać dalej i znalazłem Moto z ma
USB C NFC czysty android
jest mniejszy od lumi
kosztuje <600zł

i jest tylko jedno ale
bateria w lumi 3 Ah a w moto z 2,6 Ah
tylko że w lumi ma mniej prądożerny ekran
gdyby nie to to już płynął by do mnie

Data: 2018-11-23 19:52:50
Autor: ToMasz
antutu
[...]

weź jeszcze raz napisz, co chcesz, co ma mieć i pi razy oko jak szybki ma to być telefon. bo a1 na snapie 625 ledwo daje rade.

ToMasz

Data: 2018-11-23 12:09:17
Autor: Bolko
antutu

weź jeszcze raz napisz, co chcesz, co ma mieć i pi razy oko jak szybki ma to być telefon.
nfc
usbc
czysty android
mały
tani

bo a1 na snapie 625 ledwo daje rade
????
żona ma i jak dla mnie jest OK

Data: 2018-11-23 12:47:12
Autor: Bolko
antutu
W dniu piątek, 23 listopada 2018 21:09:18 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
> weź jeszcze raz napisz, co chcesz, co ma mieć i pi razy oko jak szybki > ma to być telefon. nfc
usbc
czysty android
mały
tani

> bo a1 na snapie 625 ledwo daje rade
????
żona ma i jak dla mnie jest OK
no i bateria oczywiście

Data: 2018-11-23 22:21:02
Autor: ToMasz
antutu
W dniu 23.11.2018 o 21:09, Bolko pisze:

[...]
xiaomi mi5. raczej nie dostaniesz nowego, ale dostaniesz w dobrym stanie. ma wszystko o czym wspomniałeś, jest mały i lekki. Tylko nie wiem co to dla Ciebie jest czysty android. mi5 ma miui, które można zastąpić np lineage os

bo a1 na snapie 625 ledwo daje rade
????
żona ma i jak dla mnie jest OK

no i tu jest pies pogrzebany. ja wogóle nie gram, ale nienawidzę czekać na proste operacje ani jednej zauważalnej milisekundy. o ile prawie każdy telefon po wyjęciu z pudełka działa jako tako (albo lepiej), to po pewnym okresie uzywania ta "prędkość" albo raczej responsywność maleje. więc ja bym radził - weź najszybszy na jaki Cię stać, dzięki temu z "rakiety" po paru latach używania i paru latach wyższych wymogów stawianych telefonom - dalej będzie działał na przyzwoitym poziomie.
ToMasz

PS. jak zrozumiałeś przekaz to nie czytaj historyjki.
do niedawna miałem s4 w lepszej wersji i9506. w antutu miał wynik w okolicach 70 tyś. czyli jak koledzy pisali - przeciętny telefon. tylko wiesz co? ja go kupiłem 4-5 lat temu. Wtedy snapdragon 800 był rakietą. Telefon dzisiaj ciągle daje radę i sprzedałem go jako telefon - nie jako złom. Kolejny kupiłem ze snapdragonem 820. w antutu 13tyś punktów. znowu na wyrost, znowu na jak najdłuższy czas, bo już się stary robię i zmiany bolą. oj mocno bolą. a że nie nówka - że ktoś go macał? Pieniądze są bardziej wymacane. Wystarczy na allegro nie wybierać najtańszych ofert - a znajdzie się naprawdę dobre sprzęty. polecam mi5. ale jakbyś chciał koniecznie nowy z chin, to szukaj cokolwiek z letv. mieli jakiś model na snapie 821 za 125usd. Ja potrzebuje solidne etui, więc letv umnie odpada - za mało znany model, fajnych etui nie robią

Data: 2018-11-23 23:28:59
Autor: Bolko
antutu
W dniu piątek, 23 listopada 2018 22:21:04 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
> mały
> tani
xiaomi mi5. raczej nie dostaniesz nowego, ale dostaniesz w dobrym
no i tu mam problem:
moto Z bateria 2600mAh +5 mm większy nowy u chińczyka kosztuje ok 600zł
https://www.kimovil.com/pl/lenovo-moto-z/antutu
mi5
używany
bateria 3800mAh używany ta sama cena  albo drożej

Data: 2018-11-23 23:29:23
Autor: Bolko
antutu

https://www.kimovil.com/pl/xiaomi-mi5-64gb/antutu

Data: 2018-11-24 19:21:48
Autor: ToMasz
antutu
W dniu 24.11.2018 o 08:29, Bolko pisze:
[...]

tu masz porównanie. na dole jest "endurance rating". w uproszczeniu test baterii przy takim a nie innym używaniu. motorolka cieniutko....

https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=8094&idPhone3=8776&idPhone2=6948

ToMasz

antutu