antutu

Data: 2018-11-22 13:27:04
Autor: radekp@konto.pl
antutu
Thu, 22 Nov 2018 03:12:31 -0800 (PST), w
<0c2acd5a-f8ec-4208-bc01-c17c055fde12@googlegroups.com>, Bolko
<suryga@gmail.com> napisał(-a):

Jestem na kupnie telefonu.
No patrze na te punktu antutu.
Rozumie że im wiecej tych punktów tym lepiej.
Czyli jak jeden telefon od drugiego ma 50% punktów więcej
to on jest o 50% lepszy.
Tylko nie do końca łapie w czym ta lebszość się objawia?

To taki 3dMark ;)
Standardowe telefonu mają gdzieś od 50k do 80k w antutu, więc specjalnej
różnicy nie ma.

Data: 2018-11-22 22:17:54
Autor: KOMTUR
antutu
W dniu 22.11.2018 o 13:27, radekp@konto.pl pisze:

To taki 3dMark ;)
Standardowe telefonu mają gdzieś od 50k do 80k w antutu, więc specjalnej
różnicy nie ma.

To dobrze, że mam niestandardowy telefon, bo ma prawie 240k :P

--
KOMTUR

Data: 2018-11-23 14:18:47
Autor: radekp@konto.pl
antutu
Thu, 22 Nov 2018 22:17:54 +0100, w <pt76e4$6vp$1@node2.news.atman.pl>, KOMTUR
<komtur.maupa.onet.kropka.pl@op.pl> napisał(-a):

> [...]

> różnicy nie ma.
> To dobrze, że mam niestandardowy telefon, bo ma prawie 240k :P

No, ale przy normalnym użytkowaniu nie ma to sensu.

antutu