antyradar do 1 000 PLN

Data: 2010-07-31 12:44:23
Autor: mierzvoj
antyradar do 1 000 PLN
witam czy ktos moglby polecic jakis antyradar do 1 000 PLN? pozdro

Data: 2010-07-31 18:22:06
Autor: Cavallino
antyradar do 1 000 PLN
Użytkownik "mierzvoj" <mierzvoj_fuck@onet.eu> napisał w wiadomości news:Xns9DC695F0DC3FAmierzvojfuckspamonet213.180.128.149...
witam czy ktos moglby polecic jakis antyradar do 1 000 PLN? pozdro

Mam Noxo 100, jak kupowałem był chyba najtańszym sprzętem o podobnych możliwościach, było to niedawno i pewnie wiele się nie zmieniło.
Od czasu kiedy mam CB stał się zbędnym zabieraczem miejsca w gniazdku, więc jakby co to moge odsprzedać w dobrej cenie.

Data: 2010-08-01 09:43:56
Autor: Lisciasty
antyradar do 1 000 PLN
On 31 Lip, 18:22, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Od czasu kiedy mam CB stał się zbędnym zabieraczem miejsca w gniazdku, więc
jakby co to moge odsprzedać w dobrej cenie.

Ale cb nie za dobrze radzi sobie z budkami na szpaki ;)

Pzdr.
L.

Data: 2010-08-01 19:14:12
Autor: Bydlę
antyradar do 1 000 PLN

wrote:
Od czasu kiedy mam CB stał się zbędnym zabieraczem miejsca w gniazd
ku, więc
jakby co to moge odsprzedać w dobrej cenie.

Ale cb nie za dobrze radzi sobie z budkami na szpaki ;)

Radzi sobie świetnie ze wszystkim.
Problemem są idioci uważający, że kupno radia, anteny i odezwanie się (koniecznie w taki sposób):

"-sprawdzam radyjko jak mnie słychać?
- dobrze
- a jak ścieżka do...?"

Stanowi rozwiązanie problemu konieczności myślenia...

--
Bydlę

Data: 2010-08-02 12:02:05
Autor: kamil
antyradar do 1 000 PLN

wrote:
[...]

Radyjki, sciezka, mobilki, jedzonko. Dziecinnieje sie po kupnie CB, czy raczej CB kupuja zdziecinniale dziady?

Pozdrwiam
Kamil

Data: 2010-08-02 13:51:26
Autor: Bydlę
antyradar do 1 000 PLN
On 2010-08-02 13:02:05 +0200, "kamil" <kamil@spam.com> said:

Radyjki, sciezka, mobilki, jedzonko. Dziecinnieje sie po kupnie CB, czy raczej CB kupuja zdziecinniale dziady?

Raczej dziecinnieje.
Mobile się zdarzają, ale wydaje mi się, że to doemna ciężarowców (;-)).
Mobilki zazwyczaj słyszę od tych pytających o słyszalnośći zaraz potem o drogę - bo radio kupili tylko po to, by unikać kontroli.
Ścieżka? Podaj dorosłą wersję ścieżki. ;-))) (tak, wiem, nie pisz "droga")

Zauważ, że każdy fach ma swoje słownictwo - ponieważ zazwyczaj przytłaczająca większość ma historię dłuższą niż przciętny internauta potrafi wywieść, to traktuj się je jako coś... normalnego.

A CB to ledwo kilkadziesiąt powojennych lat - tradycja się dopiero tworzy.

A czasem spotkasz w eterze kogoś, kto zakończy rozmowę: 73, 55 i 8!.
:-)

--
Bydlę

Data: 2010-08-02 14:40:07
Autor: Artur Maśląg
antyradar do 1 000 PLN
W dniu 2010-08-02 13:51, Bydlę pisze:
(...)
A CB to ledwo kilkadziesiąt powojennych lat - tradycja się dopiero tworzy.

Taaa, tradycja....

A czasem spotkasz w eterze kogoś, kto zakończy rozmowę: 73, 55 i 8!.
:-)

Jasne - dwa bałwanki i lustereczko w twoją stronę....

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-08-02 12:58:49
Autor: ..Aldi..Romek..
antyradar do 1 000 PLN
[...]

trzeba ich króko, a dobitnie poinformować o tym, że ISTNIEJE pewna etykieta kontaktów przez CB.. o wiele bardziej mi się podoba forma poinformowania o przejechanej przez siebie drodze, a następnie zapytanie o kierunek w którym się jedzie...

Data: 2010-08-02 13:11:18
Autor: Cavallino
antyradar do 1 000 PLN
Użytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:

[...]

A uważasz też że to się zawiera w ramach powszechnie akceptowanej etykiety?
Bo w praktyce to słyszę raczej odwrotną kolejność.

Data: 2010-08-01 23:53:57
Autor: Cavallino
antyradar do 1 000 PLN
wrote:
Od czasu kiedy mam CB stał się zbędnym zabieraczem miejsca w gniazdku, więc
jakby co to moge odsprzedać w dobrej cenie.

Ale cb nie za dobrze radzi sobie z budkami na szpaki ;)

Za to ar nie za bardzo z suszarkami.

Data: 2010-08-02 18:04:41
Autor: BQB
antyradar do 1 000 PLN
wrote:
Od czasu kiedy mam CB stał się zbędnym zabieraczem miejsca w gniazdku, więc
jakby co to moge odsprzedać w dobrej cenie.

Ale cb nie za dobrze radzi sobie z budkami na szpaki ;)

Za to ar nie za bardzo z suszarkami.

Nie no są takie, które nawet laser wychwytują i wiesz, że już człek w mundurku z lizakiem do Ciebie będzie machał. Bo jak laser zauważy, to znaczy, że Ciebie trafili :P

Data: 2010-08-02 19:31:08
Autor: Cavallino
antyradar do 1 000 PLN
Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości news:

[...]

Mój ma te wszystkie opcje i działa dokładnie tak jak piszesz.
Nawet na suszarkę bardziej pomaga mruganie światłami niż ar.
Jedyny plus to taki, że wiesz że to Ciebie mierzyli, w momencie wypisywania mandatu.

Data: 2010-08-02 19:59:26
Autor: kogutek4
antyradar do 1 000 PLN
witam czy ktos moglby polecic jakis antyradar do 1 000 PLN? pozdro
Zostaw sobie tego tysiaczka na pierwszy mandat jaki dostaniesz z systemu
opartego na kamerach. Radary w tym systemie to margines. Niedługo włączą Skynet
i trzeba będzie jechać 89 na 90. --

antyradar do 1 000 PLN