...antysemitą jest ten, kogo nie lubią Żydzi

Data: 2015-01-16 22:54:11
Autor: mkarwan
...antysemitą jest ten, kogo nie lubią Żydzi
źródło
http://piotrbein.wordpress.com/2011/04/20/antysemita-jest-ten-kogo-nie-lubia-zydzi/
Podobno popularnym mottem wśród polskich antykoszerników jest: "wczoraj
antysemitą był ten, kto nie lubił żydów.
Dziś antysemitą jest ten, kogo nie lubią żydzi".

Czyli, nie chwaląc się - między innymi JA.
Dlaczego żydzi mnie nie lubią?
Nie lubią mnie za to, że mam odwagę mówić o masakrach i systematycznych (już
8 dekada) zbrodniach ludobójstwa dokonywanych przez dwa państwa żydowskie
(USA i Izrael) na innych narodach.
Nie lubią mnie, bo mam odwagę mówić to, iż II Wojnę Światową wywołały te
same globalne "elity", które teraz szykują się do ostatniego już skoku na
kasę.
I i II Wojna Światowa to pośrednie, mniejsze "skoki na kasę", mające
odpowiednio urobić opinię publiczną i spowodować straszliwe zniszczenia w
świadomości całej niemal ludzkości.
To bardzo skomplikowana kwestia, nie będę jej tutaj omawiał.
Nie lubią mnie, bo demaskuję na każdym kroku zamaskowane zbrodnie
ludobójstwa dokonywane przez ich korporacje, banki, lobbies, agendy, służby
specjalne, skorumpowane przez nich rządy itp.

W związku z tym słusznym wydaje się być pytanie: czy ja mam lubić żydów?
Czy w ogóle MUSZĘ LUBIĆ ŻYDÓW?
Chciałbym się szczerze spytać rozmaitych dziennikarzyn sprostytuowanych
przez swoje redakcje.
Czy konstytucja III RP (PRL - bis), umowy międzynarodowe podpisane przez III
RP lub jakakolwiek ustawa podpisana przez kryminalistów rządzących "tym
krajem" (bo nie jest to MÓJ KRAJ), zobowiązuje mnie do lubienia, wielbienia,
uwielbiania, oddawania czci żydom?
Czy istnieje jakiś obowiązek lubienia tej mniejszości narodowej?
Jeśli nie, jeśli mamy "dymokrację" i wolność słowa (po słowie już
niekoniecznie.. ) to dlaczego ten przymus próbuje mi się narzucić?
Dlaczego media wszelkiego rodzaju, dziennikarzyny, politrucy, tzw "eksperty"
(publicyści, medioznawcy, ekonomiści itp) stosują się do specyficznego
kanonu poprawności politycznej który nie pozwala na jakąkolwiek krytykę
żydów, bezprawnych roszczeń żydowskich (po polskiemu: PRÓB WYŁUDZENIA
NIENALEŻNYCH PIENIĘDZY - za to jest kryminał!), a także środowisk żydowskich
i żydowskich zbrodni ludobójstwa na narodach Ziemi?

Żeby nie być niesłownym, opowiem Wam historię Nicolasa Cage bądź innego
Holyłódzkiego aktora (nie pamiętam już kto, wiem, że to aktor z najwyższej
półki).
Otóż aktor ten OŚMIELIŁ się skrytykować światowe żydostwo, mówiąc, że mają
pod sobą wszystkie media i agencje artystyczne.
Aktor ten nie mógł w ogóle dostać ani jednej roli po tej wypowiedzi!
Żydowscy neonaziści wydali na niego nieformalny "wyrok" - aktor ten musiał
dziesiątki razy przepraszać międzynarodowe żydostwo i kajać się niezliczoną
ilość razy.
No jak on śmiał krytykować "panów świata", obermenszów!
No powiedzcie mi!

Abstrahując od powyższej historii holyłódzkiego aktora: co dziś uznawane
jest za antysemityzm?
Dziś to pojęcie zostało wyśrubowane przez żydowskich neonazistów (tzw
"syjonistów" - określenie polit poprawne) do kuriozum!
- dziś powiedzenie, że żydzi mają pod sobą większość, jeśli nie wszystkie
koncerny farmaceutyczne, medialne, zbrojeniowe - jest już antysemityzmem!

- dziś powiedzenie, że żydzi trudnią się lichwą i mają pod sobą wszystkie
banki i tzw "banki narodowe" tudzież: "banki federalne" jest antysemityzmem!

Muszę tutaj dodać, że obecny system bankowo - kredytowy to nic innego jak
sprytnie skonstruowany "odkurzacz", który zasysa bogactwa wszystkich narodów
Ziemi i niszczy ekonomicznie te narody, i ich państwa.
Gdyż sama natura kredytu jest zbrodnicza - w zamian za sztucznie wytworzony
pieniądz (z powietrza), Ty musisz zwrócić bankowi dobra wyprodukowane w
REALNEJ gospodarce, czyli nie wzięte z powietrza.
Obecny system bankowo kredytowy to pralnia mafijnej gotówki, system
ekonomicznego nacisku, terroru i szantażu niepokornych państw i instytucji.
Obecny system bankowo - kredytowy prowadzi do wojen, nędzy i upokorzenia
miliardów ludzi na całej skąpanej krwią i łzami Ziemi.
Banki sztucznie wywołują kryzysy gospodarcze, ale zapytacie po co?
Powiem Wam szczerze, że im już nie chodzi o gotówkę, bo jej mogą
"wyprodukować" dowolną ilość, licząc nawet w kwadrylionach dolarów.
Im chodzi o transfer tego, co najcenniejsze - "kapitału ludzkiego", ziemi,
patentów np na nasiona, złota, bogactw naturalnych, nieruchomości, całych
miast i nawet państw.
Gra się toczy o władanie całą Ziemią, nie o gotówkę, którą każdy większy
bank może produkować.
Ten system musi być oczywiście zniesiony, najlepiej jak najszybciej!

- powiedzenie, że żydzi mają zbyt duży wpływ na politykę - automatycznie jest antysemityzmem!

No bo jak, przecież to logiczne jest, że 0,5 procentowa mniejszość wręcz MUSI mieć pod sobą banki, korporacje, agendy rządowe.
No nie? Ha!

- dziś za antysemityzm jest uznawane nawet nazwanie kogoś per "żyd".

Dla czego tak się dzieje?
Spróbujmy to wytłumaczyć analitycznie: może żydzi podświadomie zdają sobie
sprawę z własnych występków i zbrodni, i dlatego samo słowo "żyd" stało się
obelgą, także w oczach żydów?

- analizując dalszy rozwój anty- antysemickiego zabobonu: jaki będzie
najnowszy trend w walce z antysemityzmem?
Dajmy na to, sobota, godzina 4 rano.
Nocny autobus, wraca nim full ludzi z miejskich spelun, knajp i dyskotek.
Zarówno chlory walący denaturat i dający se w żyłę na tylnym siedzeniu
zdezelowanego gruchota linii ileś tam, jak i zwykłe menele - pijaczki i
normalni ludzie.
Podchodzi żyd z pejsami i brodą do siedzącej samotnie kobiety (lub nawet
mężczyzny. kto wie!) i każe, hmm, wykonać "nieodpłatną usługę seksualną" (po
polskiemu: dać d...), bo, w przeciwnym wypadku - poda ją (go) do sądu o..
antysemityzm!

Idąc dalej tropami antysemityzmu: polskojęzyczne, żydowskie bojówki i ich
podnóżki (szabas goje) z rozmaitych "fundacji krzewiącycyh dymokrację"
 np:
- Fundacja Wiedza Lokalna;
- Stowarzyszenie Interwencji Prawnej;
- Otwarta Rzeczpospolita (ta nazwa jest rękawicą rzuconą w pysk każdemu
Polakowi, gdyż poprawna nazwa naszej Ojczyzny to: Rzeczypospolita);

i wiele innych, tworzą rozmaite inicjatywy uderzające w nas, Polaków.

Jedną z takich inicjatyw jest próbne "odpalenie" ogromnego bazo - algorytmu
zapewne z modułem ewolucyjnym (uczący się samoistnie).
Algorytm ten przeskanował polskojęzyczne fora dyskusyjne pod kątem tzw "mowy
nienawiści".
Czym jest ta "mowa nienawiści"?
Oprócz pospolitego bluzgania gównem do mowy nienawiści wlicza się także
jakiekolwiek krytykowanie kryminalnych czy wręcz ludobójczych działań
"nietykalnych" mniejszości.
Tajemnicą poliszynela jest to, że tego typu potężne bazo - algorytmy to nic
innego, jak narzędzia do podkręcania śruby i brania nas za mordy przez
rządzących nami, obojętnie czy z polskiego, czy z światowego podwórka.
W przyszłości, po odpowiedniej modyfikacji prawa taki bazo algorytm będzie
świetnym narzędziem, by prześladować niepokorne osoby, choćby grożąc im
procesami.
Oto prasowy urywek na ten temat:

"Żydzi, Rosjanie oraz homoseksualiści - to grupy, pod adresem których w
internecie znaleźć można najwięcej wrogich wypowiedzi.
Raport na ten temat - zaprezentowany dzisiaj na konferencji prasowej -
przygotowała Fundacja Wiedza Lokalna.
- Przeanalizowaliśmy ok. 10 mln wpisów na formach internetowych.
Stwierdziliśmy, że posty zawierające wrogie emocje wobec mniejszości
narodowych, etnicznych lub religijnych stanowią 0,86 proc.
Nie jest to dużo, ale z drugiej strony, to ok. 60 proc. wszystkich postów
dotyczących tych mniejszości - mówił prezes Fundacji Wiedza Lokalna dr Marek
Troszyński, koordynator projektu Raport Mniejszości.
Jak dodał, częstotliwość ataków w internecie nie jest związana z
liczebnością mniejszości.
Wśród mniejszości narodowych najliczniej w Polsce reprezentowani są Niemcy,
Ślązacy, Białorusini i Wietnamczycy, nie oni jednak padają najczęściej
ofiarami mowy nienawiści i języka wrogości".

Otóż żydów w Polsce jest mało, ale mimo to ich krytykujemy!
Wietnamczyków w Polsce jest dużo (około 300.000), i pomimo tego ich lubimy!
Jaki z tego wniosek?
Wniosek jest logiczny i oczywiście - OCZYWISTY.
Żydzi se na takie traktowanie zasłużyli!
Swoją postawą, rasizmem wobec Polaków, nieczystymi zagrywkami, oszustwami,
trudnieniem się lichwą i ogólnie "łatwym pieniądzem".
A także zbrodniami dokonywanymi przez żydowskie instytucje (NKWD, SB, UB) na
Polakach.
W latach 1944 - 1956 z rąk UB zginęło kilkaset tysięcy Polaków (600.000 do
miliona).
Działo się to już po zakończeniu Wojny!

Pamiętam opowieści mojego dziadka dotyczące okresu sprzed II Wojny
Światowej. Wtedy żydzi byli monopolistami w handlu i usługach prawie we
wszystkich miejscowościach.
Narzucali niesprawiedliwe ceny.
Nie płacili dostarczycielom towarów (chłopom), opóźniali zapłaty, lub dawali
zapłaty w talonach na swój sklep.
W tym połowa talonów była np na wódkę (a przecież wtedy każdy pędził bimber
sam!).
Wszystki handel i usługi musiałeś załatwić u tej mniejszości, bo nie było
innej możliwości - oni niszczyli polską konkurencję.
Udzielali pożyczek na bardzo wysoki procent (lichwa).
W swoich zakładach pracy stosowali kapitalistyczną, faszystowską zasadę -
"płać robotnikowi tyle, żeby miał na suchy chleb, ale nie miał już na nic
innego".

Czego uczymy nasze dzieci, młodzież, i także dorosłych?
Czy uczymy ich kreatywnego myślenia?
Nie! A skąd, to nie na rękę władzy.
Czy uczymy ich ostrożności, niezależności?
Czy wpajamy im poczucie wolności i czy wpajamy im fakt, że mają prawo do
wolności?
Nie, bo to także jest nie na rękę władzy!
Za to uczymy nasze dzieci ślepego, bezgranicznego posłuszeństwa i zaufania.
Mamy ufać państwu, elitom, korporacjom, urzędom i urzędnikom, mediom,
politykom - najlepiej, jakbyśmy od razu wyłączyli samodzielne, krytyczne
myślenie.
Najlepiej jakbyśmy od razu wyzzuli się z wszelkiej logiki!
Tak myśli władza i taką stosuje tresurę - jak małpki w cyrku, od maleńkości.

...antysemitą jest ten, kogo nie lubią Żydzi