antysemityzm = komunizm = nazizm

Data: 2010-06-14 07:47:38
Autor: Grzegorz Z.
antysemityzm = komunizm = nazizm
Propaganda komunizmu zakazana tak samo jak faszyzmu i antysemityzmu

Wszystko dzięki niedawnej nowelizacji kodeksu karnego. Teraz przewiduje on
do dwóch lat więzienia za propagowanie symboli komunistycznych.

Do tej pory ich ściganie przypominało zabawę w kotka i myszkę, chociaż
konstytucja jednakowo zakazuje działania organizacjom odwołującym się do
totalitarnych metod i praktyk nazizmu, faszyzmu i komunizmu.

W październiku 2009 roku prokuratura zamknęła stronę internetową "Lewica
bez cenzury" nawołującą do rozprawy z burżuazją i Kościołem, ale śledztwo
umorzyła, nie dopatrując się przestępstwa. Z kolei Polska Partia
Komunistyczna doniosła sama na siebie, deklarując, że jeśli prokuratura
rozpocznie śledztwo, wówczas uda się ze skargą do Strasburga.

Teraz nowy przepis daje podstawy prokuraturze do ścigania komunizujących
organizacji i zamykania chwalących tę ideologię stron internetowych. Oręż
może zyskać także IPN, który stworzył wykaz nazw ulic, pomników do
usunięcia.

Przepis może też uderzyć w handel symbolami komunizmu. – Nie jest tak, że
jeśli ktoś włoży koszulkę z wizerunkiem Che Guevary, to będzie ścigany.
Istotnym znamieniem tego przestępstwa jest cel: rozpowszechnianie. Nie jest
jednak potrzebny ideologiczny motyw. Wystarczy na przykład handlowy –
wskazuje jeden z prokuratorĂłw.

Czy śledczy będą korzystać z tego przepisu? Wątpi w to prokurator
Małgorzata Bednarek. – Do tej pory można było to ścigać na podstawie zapisu
zabraniającego wychwalania ustrojów totalitarnych. Do ścigania
propagujących komunizm go jednak nie wykorzystywano – mówi.

– Pochwalam zmianę. Konstytucyjny zakaz wymagał ochrony, a może to nastąpić
w kodeksie karnym. Praktyka pokaże, czy będzie to ochrona rzeczywista, czy
sądy poradzą sobie z dość ogólnym zwrotem "symbole" – mówi Wiesław Johann,
sędzia TK w stanie spoczynku.

Przeciwny przepisowi jest SĹ‚awomir Sierakowski z lewicowej "Krytyki
Politycznej". – Widzę różnicę między komunizmem i nazizmem. Idea
komunistyczna wyrasta z jednoznacznie pozytywnych intencji i wciÄ…ĹĽ
inspiruje filozofów – mówi "Rz" Sierakowski.

Choć przepis obowiązuje od 8 czerwca, Lewica już zaskarżyła go do TK.

http://www.rp.pl/artykul/2,493583_Piewcy_komunizmu_beda_scigani.html

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-14 08:21:45
Autor: zenek
antysemityzm = komunizm = nazizm
I to jest przyklad jaka banda debili zasida w polskich sadach zaden nawet nie pokusil sie o lekture marksa Czy Engelsa za to pewnie wydaje im sie ze to to samo co Karol May.

Data: 2010-06-14 12:43:35
Autor: ab.666
antysemityzm = komunizm = nazizm
Na razie jest:
http://kompol.org/
jest tam też komentarz do tej ustawy

ab.

Data: 2010-06-14 21:36:58
Autor: kochamspamWYTNIJTO
KomPol.org = przerażaj±cy obł±kańcy
Na razie jest:
http://kompol.org/
jest tam też komentarz do tej ustawy

ab.

Te obł±kańcze idiotyzmy należy jednak przeczytać.
Aby uważać na tych którzy cokolwiek z tego głosz±! --

Data: 2010-06-14 21:45:07
Autor: kochamspamWYTNIJTO
antysemityzm = komunizm = nazizm
Propaganda komunizmu zakazana tak samo jak faszyzmu i antysemityzmu
[................]
http://www.rp.pl/artykul/2,493583_Piewcy_komunizmu_beda_scigani.html

-- Nasz bog to my i nasze idee.

"Nasz bóg to my i nasze idee"
Czyż nie tak wła¶nie uważali komuni¶ci i nazi¶ci?

Data: 2010-06-15 06:40:41
Autor: Grzegorz Z.
antysemityzm = komunizm = nazizm
Dnia Mon, 14 Jun 2010 21:45:07 +0200, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl
napisał(a):

[...]

"Sygnaturek w Usenecie nie komentujemy"

lub z polskiego na wasze:

"Odpierdol się od mojej sygnaturki"

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-15 06:54:05
Autor: Panslavista

napisał(a):

Propaganda komunizmu zakazana tak samo jak faszyzmu i antysemityzmu

Trzeba tu bezwzględnie doł±czyć syjonizm - to od lat trzydziestych ubiegłego wieku istniej±ca i mordercza ideologia.

Data: 2010-06-15 08:40:43
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Sygnaturka = opinia
napisał(a):

> Czyż nie tak wła¶nie uważali komuni¶ci i nazi¶ci?

"Sygnaturek w Usenecie nie komentujemy"

lub z polskiego na wasze:

"Odpierdol się od mojej sygnaturki"
-- Nasz bog to my i nasze idee.

A niby dlaczego? Sk±d ta dyskryminacja?
Sygnaturka wyraża pogl±d równie dobrze jak wpis!
Czy mam wpisać w swojej: "Grzegorz Z. to zakłamaniec"?  I kto to s± ci "my"?
A zreszt±, co mnie oni obchodz±
(swoj± drog±, ciekawe czy wsytawili sobie kapliczkę).
K.S.

Data: 2010-06-15 12:11:02
Autor: Grzegorz Z.
antysemityzm = komunizm = nazizm

napisał(a):

[...]

Z Netykiety.

I nie zmieniaj tematów nie swoich w±tków.

To też z Netykiety.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

antysemityzm = komunizm = nazizm