anusz Palikot stanął na rozdrożu. Czy to już koniec Ruchu?

Data: 2012-07-16 08:06:40
Autor: Przemysław W
anusz Palikot stanął na rozdrożu. Czy to już koniec Ruchu?
Słabe sondaże, wewnętrzne spory - wielu polityków nie ma wątpliwości, że Ruch Palikota za chwilę się rozpadnie.

http://www.polskatimes.pl/artykul/618363,janusz-palikot-stanal-na-rozdrozu-czy-to-juz-koniec-ruchu,id,t.html

Po wyborach napisałem, że partia Palikota przetrwa najwyżej do końca bieżącego roku. Chyba się nie myliłem.

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

anusz Palikot stanął na rozdrożu. Czy to już koniec Ruchu?