apeks xtx tungsten czy coltri-sub xtreme ?

Data: 2009-05-12 16:02:30
Autor: krzemin
apeks xtx tungsten czy coltri-sub xtreme ?
Witam,

Stanąłem przed wyborem automatu... po długiej lekturze pozostały mi
dwa modele:
- apeks xtx tungsten
- coltri-sub xtreme

Czy ktoś używa automatu Coltri-Sub? Czy to będzie dobry wybór?

pozdrawiam,
krzemin

Data: 2009-05-13 08:47:17
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "krzemin" <> napisał w wiadomości news:b96aff2d-9526-4489-911b-7cf94a5b1c6bq14g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Ja bym się nie zastanawiał :) XTX Tungsten zdecydowanie... chociażby ze względu na dostępność serwisu

pzdr, Karol Susicki
http://divezone.pl

Data: 2009-05-13 09:31:06
Autor: mysiar
krzemin wrote:
Witam,

Stanąłem przed wyborem automatu... po długiej lekturze pozostały mi
dwa modele:
- apeks xtx tungsten
- coltri-sub xtreme

a nie lepiej DS4 + drugi stopnień z serii 50 ?

Data: 2009-05-13 11:52:31
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "mysiar" <psynowiec@WYTNIJTOop.pl> napisał w wiadomości news:gudsvr$q68$1news.onet.pl...
krzemin wrote:
[...]

Za 30-40pln więcej (od XTX50/DS4) masz XTX Tungsten/DS4 - czyli drugi stopień XTX 200 i DS4 Tungsten
http://divezone.pl/apeks-xtx-tungsten-ds4-p-3159.html

pzdr, Karol
http://divezone.pl

Data: 2009-05-13 15:42:21
Autor: mysiar
[market] Apeks DS4 + TX50
krzemin wrote:
[...]

DS4 = 115 Euro
http://www.deepstop.de/apeks-stage-p-452.html

TX 50 = 129 Euro
http://www.deepstop.de/apeks-tx50-stage-p-79.html

Data: 2009-05-13 17:48:01
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
[market] Apeks DS4 + TX50

krzemin wrote:
[...]

No i przy dzisiejszym kursie EUR to wychodzi tak jak mówiłem albo nawet drożej na deepstopie bo 2st TX50 jest "ohne Schlauch" czyli bez węża :) - dolicz wąż Apeksa coś około 100pln i taniej jest kupić w PL...

pzdr, Karol
http://divezone.pl

Data: 2009-05-13 12:53:27
Autor: kursnurkowy.pl
apeks xtx tungsten czy coltri-sub xtreme ?
zgodzę się z Karolem.
Ja wziąłbym xtx thung.

--
Radek

apeks xtx tungsten czy coltri-sub xtreme ?