apel do Idzikowskiego

Data: 2010-08-16 23:39:42
Autor: Jaksa
apel do Idzikowskiego
Idzikowski, przez całe swoje puste i bezwartościowe życie
dorobiłeś się tylko góry długów, które teraz Polacy spłacają
w pocie czoła w formie podatków i wypłaty twojej emerytury.

Daj się zeutanzjanować nędzna pierdoło!

Jako były członek PZPR i lewicowiec, powinneś popierać
idee swoich eurotowarzyszy, a te jak wiadomo przewidują
eutanazje po osiągnięciu pewnego wieku.

Idzikowski, ty nie jesteś nikomu już potrzebny! Po prawdzie
nigdy nikomu nie byłeś. Możesz dalej obciążać barki polskim
podatnikom swoją mało wartościową osobą, bredząc starczo
coś o wymuskanych kutasach (TM idzikowskiego) i wygolonych
cipkach (TM idzikowskiego), a możesz też dla odmiany podjąć
męską  dezycję o skróceniu sobie i nam niepotrzebnego cierpienia.

Idzikowski, daj se zrobić zastrzyk miłosierdzia!
Odejdź już z tego świata, ty kupo bezwartościowego gówna.

Jaksa

Data: 2010-08-16 23:43:47
Autor: Lorn
apel do Idzikowskiego
W dniu 2010-08-16 23:39, Jaksa pisze:

[cut - crap]

Zachowaj resztki jadu na obronę krzyża. ;>

Data: 2010-08-16 23:50:40
Autor: Jaksa
apel do Idzikowskiego

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i4cbef$eud$2news.onet.pl...
W dniu 2010-08-16 23:39, Jaksa pisze:

[cut - crap]

Lubisz Idzikowskiego?

Może uważasz że jest ze swoim gównotokiem zabawny, dowcipny,
elokwentny, inteligentny albo przynajmniej interesujący?

Toż to już bokun wyrasta na jego tle na tytana rozumu!

Jaksa

Data: 2010-08-16 23:54:50
Autor: Lorn
apel do Idzikowskiego
W dniu 2010-08-16 23:50, Jaksa pisze:

Może uważasz że jest ze swoim gównotokiem zabawny, dowcipny,
elokwentny, inteligentny albo przynajmniej interesujący?

Uważam, że ze swoim gównotokiem, który razi oczy prostactwem jesteś żałosny. :>

Data: 2010-08-16 23:57:24
Autor: Jaksa
apel do Idzikowskiego

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i4cc35$eud$5news.onet.pl...
> [...]

> elokwentny, inteligentny albo przynajmniej interesujący?

Uważam, że ze swoim gównotokiem, który razi oczy prostactwem jesteś

Masz przecież KF do dyspozycji, ja np ciebie czytam
tylko wtedy gdy ty mi odpowiadasz.

Rozsądnie zakładam, że szkoda mojego czasu na czytanie tego
co ty masz do powiedzenia.

Jaksa

Data: 2010-08-17 00:04:34
Autor: Lorn
apel do Idzikowskiego
W dniu 2010-08-16 23:57, Jaksa pisze:
[...]

Możesz nie czytać Idzikowskiego... Masz KF :> Zalazł ci za skórę, to wylewasz na niego szambo w którym taplacie się na tej grupie od lat. Takie to polskie, patriotyczne :> Godne Lecha i Jarka?

Rozsądnie zakładam, że szkoda mojego czasu na czytanie tego
co ty masz do powiedzenia.

Do napisania... Tu się nie mówi. :>

Data: 2010-08-17 00:11:52
Autor: Jaksa
apel do Idzikowskiego

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i4ccld$i82$1news.onet.pl...

> [...]

Możesz nie czytać Idzikowskiego... Masz KF :> Zalazł ci za skórę, to
wylewasz na niego szambo w którym taplacie się na tej grupie od lat.

Nie podoba ci się Lornuś jak dorośli rozmawiają,
to wypierdalaj -> pl.piaskownica powinno być ok.

Jaksa

Data: 2010-08-17 00:20:06
Autor: Lorn
apel do Idzikowskiego
W dniu 2010-08-17 00:11, Jaksa pisze:
[...]

Plujka, a do tego przeklina :> Jakież to polskie i patriotyczne... Godne Lecha i Jarka?

Data: 2010-08-16 23:59:55
Autor: wp
apel do Idzikowskiego
[...]

Teraz to dopiero zaorałeś dno. Wywlekasz na publicznym forum swoje
własne problemy. 1:0 dla Idzikowskiego.

Na KF jeszcze nie czas, gwiazdka się należy.

--
wp

PGP PUBLIC KEY http://cnetside.net/0xB29BFD46.asc

Data: 2010-08-17 00:03:48
Autor: Jaksa
apel do Idzikowskiego

Użytkownik "wp" <wp@cnetside.net> napisał w wiadomości news:i4ccct$5d1$1inews.gazeta.pl...
> [...]
> Odejdź już z tego świata, ty kupo bezwartościowego gówna.

Teraz to dopiero zaorałeś dno. Wywlekasz na publicznym forum swoje

Sorry, ale zupełnie cię nie kojarzę. Znowu plankton?

Aha, ja się wcale nie boksuję z Idzikowskim, lubię mu
od czasu do czasu lutnąć z nienacka w ryj, to wszystko.

Jak będziesz tu bredził jak on, też dostaniesz.

Jaksa

Data: 2010-08-17 00:07:07
Autor: Lorn
apel do Idzikowskiego
W dniu 2010-08-17 00:03, Jaksa pisze:
[...]

ROTFL :> Oplujesz go? :)

Data: 2010-08-17 00:10:34
Autor: Jaksa
apel do Idzikowskiego

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i4ccq7$i82$2news.onet.pl...

> [...]
> od czasu do czasu lutnąć z nienacka w ryj, to wszystko.
>
> Jak będziesz tu bredził jak on, też dostaniesz.

Wdeptam w ziemię!

Jaksa

Data: 2010-08-17 00:15:31
Autor: wp
apel do Idzikowskiego
W dniu 2010-08-17 00:10, Jaksa pisze:

Wdeptam w ziemię!

Jaksa

Bądź pan poważny, puki co robisz z siebie durnia.

Data: 2010-08-17 00:12:30
Autor: wp
apel do Idzikowskiego
W dniu 2010-08-17 00:03, Jaksa pisze:

Sorry, ale zupełnie cię nie kojarzę. Znowu plankton?

Nie musisz.

Aha, ja się wcale nie boksuję z Idzikowskim, lubię mu
od czasu do czasu lutnąć z nienacka w ryj, to wszystko.

Jak będziesz tu bredził jak on, też dostaniesz.

Pan będzie strzelał czy tylko straszył?

Data: 2010-08-17 12:24:41
Autor: Zahir
apel do Idzikowskiego

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:i4cbb8$ire$1news.eternal-september.org...
[...]

Głąbie jeden, wynoś się z psp! Takie kanalie jak ty należy tępić! Gnido osrana!

--

Zahir

apel do Idzikowskiego