apel do Idzikowskiego

Data: 2010-08-16 23:43:47
Autor: Lorn
apel do Idzikowskiego
W dniu 2010-08-16 23:39, Jaksa pisze:

[cut - crap]

Zachowaj resztki jadu na obronę krzyża. ;>

Data: 2010-08-16 23:50:40
Autor: Jaksa
apel do Idzikowskiego

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i4cbef$eud$2news.onet.pl...
W dniu 2010-08-16 23:39, Jaksa pisze:

[cut - crap]

Lubisz Idzikowskiego?

Może uważasz że jest ze swoim gównotokiem zabawny, dowcipny,
elokwentny, inteligentny albo przynajmniej interesujący?

Toż to już bokun wyrasta na jego tle na tytana rozumu!

Jaksa

Data: 2010-08-16 23:54:50
Autor: Lorn
apel do Idzikowskiego
W dniu 2010-08-16 23:50, Jaksa pisze:

Może uważasz że jest ze swoim gównotokiem zabawny, dowcipny,
elokwentny, inteligentny albo przynajmniej interesujący?

Uważam, że ze swoim gównotokiem, który razi oczy prostactwem jesteś żałosny. :>

Data: 2010-08-16 23:57:24
Autor: Jaksa
apel do Idzikowskiego

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i4cc35$eud$5news.onet.pl...
> [...]

> elokwentny, inteligentny albo przynajmniej interesujący?

Uważam, że ze swoim gównotokiem, który razi oczy prostactwem jesteś

Masz przecież KF do dyspozycji, ja np ciebie czytam
tylko wtedy gdy ty mi odpowiadasz.

Rozsądnie zakładam, że szkoda mojego czasu na czytanie tego
co ty masz do powiedzenia.

Jaksa

Data: 2010-08-17 00:04:34
Autor: Lorn
apel do Idzikowskiego
W dniu 2010-08-16 23:57, Jaksa pisze:
[...]

Możesz nie czytać Idzikowskiego... Masz KF :> Zalazł ci za skórę, to wylewasz na niego szambo w którym taplacie się na tej grupie od lat. Takie to polskie, patriotyczne :> Godne Lecha i Jarka?

Rozsądnie zakładam, że szkoda mojego czasu na czytanie tego
co ty masz do powiedzenia.

Do napisania... Tu się nie mówi. :>

Data: 2010-08-17 00:11:52
Autor: Jaksa
apel do Idzikowskiego

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i4ccld$i82$1news.onet.pl...

> [...]

Możesz nie czytać Idzikowskiego... Masz KF :> Zalazł ci za skórę, to
wylewasz na niego szambo w którym taplacie się na tej grupie od lat.

Nie podoba ci się Lornuś jak dorośli rozmawiają,
to wypierdalaj -> pl.piaskownica powinno być ok.

Jaksa

Data: 2010-08-17 00:20:06
Autor: Lorn
apel do Idzikowskiego
W dniu 2010-08-17 00:11, Jaksa pisze:
[...]

Plujka, a do tego przeklina :> Jakież to polskie i patriotyczne... Godne Lecha i Jarka?

apel do Idzikowskiego