apel do nieświadomych BZWBK

Data: 2009-08-04 20:56:42
Autor: RobertS
apel do nieświadomych BZWBK

zauważyłem że sporo osób zakłada sobie konto w bzwbk "<30" bo jest darmowe, niezauważają opłat za przelew, ten bank kasuje podwójnie!!!

1. opłata za kod sms 20gr
2. opłata za przelew do innego banku 50gr

przez ten sposób liczenia wiele osób myśli że ma 5 bezpłatnych przelewów, nie ukrywam że ja także miałem takie wrażenie na początku, tym bardziej, że opłaty są naliczane w poźniejszym terminie

dwa razy w miesiącu

zatem przelew z bzwbk od szóstego kosztuje 70gr, jest to więc drugi po inteligo (99gr) najdroższy w polsce przelew internetowy

pamiętaj, że jednym sms-em możesz zaakceptować całą paczkę przelewów!
czyli szósty nie musi kosztować 70gr, możesz i pięćdziesiąt przelewów wykonać i nie zapłacić ani grosza za sms!

RobertS

Data: 2009-08-04 21:11:59
Autor: zlotowinfo
apel do nieświadomych BZWBK
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:h5a09m$2te$1opal.icpnet.pl...

[...]
musisz przyznasz że zasady te są zawiłe, najgorsze w tym te opóźnione naliczanie prowizji, człowiek żyje w nieświadomości, a tu mu nagle na masa prowizj któregoś dnia

dziś musiałem sprowadzić na ziemię pewną osobę
cieszyła się bardzo: bezpłatne konto, bezpłatne 5 przelewów

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

apel do nieświadomych BZWBK