aplikacja do fotek

Data: 2019-03-28 10:40:13
Autor: radekp@konto.pl
aplikacja do fotek
A tak przy okazji.

Co widzi matryca (raw):
http://i65.tinypic.com/11ae74l.png

Co widzisz ty:
http://i67.tinypic.com/14l3sb6.jpg

Dalej uważasz, że kompresja to istotny problem?

Data: 2019-03-30 16:40:37
Autor: Marek S
aplikacja do fotek
W dniu 2019-03-28 o 10:40, radekp@konto.pl pisze:

Dalej uważasz, że kompresja to istotny problem?

Wątkotwórca zafiksował się na tej kompresji. Nawet słonia na drodze w swojej determinacji nie zauważy. Jemu chodzi wyłącznie o otrzymanie dużych w bajtach plików, co jest ponoć miarą jakości zdjęcia.Ja odpuściłem sobie dyskusję.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-03-31 00:17:21
Autor: 1634Racine
aplikacja do fotek
Marek S w news:q7o2ln$ooq$1node1.news.atman.pl
[.............]
Wątkotwórca zafiksował się na tej kompresji.  [.....]
co jest ponoć miarą jakości zdjęcia.

gdzies to napisalem?
ja pytalem o rower z szerokimi oponami; a to, ze nie pytalem, czy z fabryki, czy uklepany u kowala - to juz innych problem, ze maja z tym problem.

Data: 2019-03-31 14:42:11
Autor: radekp@konto.pl
aplikacja do fotek
Sun, 31 Mar 2019 00:17:21 +0100, w <5c9ff916$0$501$65785112@news.neostrada.pl>,
"1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał(-a):

> [...]

ja pytalem o rower z szerokimi oponami; a to, ze nie pytalem, czy z fabryki, czy uklepany u kowala - to juz innych problem, ze maja z tym problem.

Raczej powiedziałbym, że zapytałeś czy wyższe opony przyspieszą jazdę rowerem
po asfalcie.
Uzyskałeś informację, że przy kupnie nowych opon lepiej skupić się na ich
szerokości ;)

Data: 2019-03-31 17:23:54
Autor: 1634Racine
aplikacja do fotek
radekp@konto.pl w news:cbd1aeha7jmfu4l12looca9h6da1k881va4ax.com
<mnjfmr@j.cbqebml> napisał(-a):
[...]

jasne.
skupic sie na szerokosci i kupic waskie. dla roweru dzieciecego. no, w najlepszym przypadku mlodziezowego.

Data: 2019-03-31 21:30:59
Autor: Marek S
aplikacja do fotek
W dniu 2019-03-31 o 17:23, 1634Racine pisze:

jasne.
skupic sie na szerokosci i kupic waskie. dla roweru dzieciecego. no, w najlepszym przypadku mlodziezowego.

Skoro posługujemy się aforyzmami czy parafrazami, to w przypadku rowerka dziecięcego obowiązują te same prawa fizyki, co w rowerze dla dorosłych.

Aby jakikolwiek problem rozwiązać, to w pierwszym kroku należałoby go zrozumieć. Owszem, wymieniając części na oślep też w końcu trafisz na rozwiązanie, w szczególności gdy wymienne części w modernizowanym urządzeniu są jedna czy dwie.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-03-31 23:46:31
Autor: radekp@konto.pl
aplikacja do fotek
Sun, 31 Mar 2019 17:23:54 +0200, w <5ca0db99$0$501$65785112@news.neostrada.pl>,
"1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał(-a):

jasne.
skupic sie na szerokosci i kupic waskie. dla roweru dzieciecego. no, w najlepszym przypadku mlodziezowego.

Szukałem. Nie znajdziesz takiego roweru ;)

Data: 2019-04-01 00:12:37
Autor: Marek S
aplikacja do fotek
W dniu 2019-03-31 o 23:46, radekp@konto.pl pisze:

skupic sie na szerokosci i kupic waskie. dla roweru dzieciecego. no, w
najlepszym przypadku mlodziezowego.

Szukałem. Nie znajdziesz takiego roweru ;)

Poszukaj roweru z mniejszą kompresją JPG, będzie szybszy :-D

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-04-01 10:04:23
Autor: radekp@konto.pl
aplikacja do fotek
Mon, 1 Apr 2019 00:12:37 +0200, w <q7re0o$v36$2@node2.news.atman.pl>, Marek S
<precz@spamowi.com> napisał(-a):

Poszukaj roweru z mniejszą kompresją JPG, będzie szybszy :-D

Ale będzie więcej ważył. A takie rowery w rawie to już zdecydowanie za dużo ;)

Data: 2019-04-01 23:06:50
Autor: Marek S
aplikacja do fotek
W dniu 2019-04-01 o 10:04, radekp@konto.pl pisze:

Ale będzie więcej ważył. A takie rowery w rawie to już zdecydowanie za dużo ;)

:-D :-D :-D

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-03-31 21:25:34
Autor: Marek S
aplikacja do fotek
W dniu 2019-03-31 o 00:17, 1634Racine pisze:

gdzies to napisalem?

Nie chce mi się przeczesywać długiego wątku więc na szybko 2 przykłady:

1. "Niech app najpierw daje godziwa kompresje"

2. Napisałem: stopień kompresji, z którym walczysz, to zabranie się do tematu od dupy strony więc można to sobie w zasadzie odpuścić.

Odpowiedź:

"w zasadzie nie"

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-04-01 01:07:07
Autor: 1634Racine
aplikacja do fotek
Marek S w news:q7r47h$l95$2node2.news.atman.pl
[...]

przyznaje, w swoim piatym poscie faktycznie napisalem,ale zapomnialem o tym: "[...] kompresja jest miara jakosci zdjecia  [...]"

Data: 2019-04-01 23:12:36
Autor: Marek S
aplikacja do fotek
W dniu 2019-04-01 o 01:07, 1634Racine pisze:

przyznaje, w swoim piatym poscie faktycznie napisalem,ale zapomnialem o tym: "[...] kompresja jest miara jakosci zdjecia  [...]"

No dobrze - ja to rozumiem, że w złą stronę poszedłeś w dedukcji. Jedynie chciałem zasygnalizować, że jeśli parę osób twierdzi, że raczej problemu szukasz w złym miejscu, to coś w tym być musi i warto to zweryfikować samemu.

Tak czy owak, reasumując, temat jest dość złożony a kompresja w apkach to zwykle (choć pewnie nie zawsze - choć ja się z tym nigdy nie spotkałem), najmniejszy problem, godny pominięcia.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-04-03 14:07:11
Autor: 1634Racine
aplikacja do fotek
Marek S w news:q7tus6$b78$1node2.news.atman.pl
[...]
kompresja w apkach [...] najmniejszy problem, godny pominięcia.

oczywiscie. Na przyszlosc obiecuje, ze bede omijal wszelkie brednie zachodnich imperialistow w sprawie kompresji,a starania niektorych autorow app o dobre parametry macierzowe w tej sprawie bede uwazal za czynnosci neurotyczno-kompulsywne.

aplikacja do fotek