aplikacja do smartfona jako kamerki samochodowej

Data: 2019-05-13 21:35:20
Autor: ToMasz
aplikacja do smartfona jako kamerki samochodowej
W dniu 13.05.2019 o 10:10, Liwiusz pisze:
Jaką polecacie aplikację do smartfona, aby używać go jako kamerki samochodowej? Wskazane funkcjonalności:
BArdzo super pomysł, bo nawet gówniany telefon ma lepsze "oko" niż kamerka, ale my ludzie 21 wieku stawiamy na wygodę. W Twoim przypadku nie program, a obudowa, uruchamianie, umiejscowienie telefonu, zasilanie i ewentualne chłodzenie jest problemem. A biorąc to pod uwagę, sugeruje sprzedać go za tyle ile klient jest w stanie zapłacić, a za te pieniądze (plus ewentualnie dołożyć tyle ile kosztuje obiad) kupić dedykowaną kamerkę samochodową.
o ile wspomniane przeze mnie problemy udało by Ci się rozwiązać, proszę podziel się efektami pracy, bo to rodzi olbrzymie możliwości.

ToMasz

ps. ja kombinowałem aby telefon wbudować w większą taką obudowę lusterka.

Data: 2019-05-13 23:02:16
Autor: radekp@konto.pl
aplikacja do smartfona jako kamerki samochodowej
Mon, 13 May 2019 21:35:20 +0200, w <qbcgto$h0d$1@dont-email.me>, ToMasz
<tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał(-a):

> [...]
BArdzo super pomysł, bo nawet gówniany telefon ma lepsze "oko" niż kamerka,

Tutaj akurat się mylisz.

Data: 2019-05-14 09:19:49
Autor: ToMasz
W dniu 13.05.2019 o 23:02, radekp@konto.pl pisze:
[...]

jakiś argument? Albo ja rozwinę moją myśl. w markecie kupisz kamerę za99zł której przetwornik ma na oko 640 punktów lecz kamera zapisuje materiał jako full hd. tablice rejestracyjne ledwo da się rozpoznać. na allegro kupisz telefon.... sony ericson cośtam, albo galaxy cośtam, stary, z pękniętym ekranem za połowę tej ceny. jego filmy, bez względu na rozdzielczość będą lepszej jakości, będą zawierały więcej detali niż film z dedykowanej kamerki. Oczywiście da się znaleść parę telefon - kamera, gdzie kamerę kupimy wyjątkowo tanio w geatbescie płacą punktami, a telefon będzie miał problem z obiektywem, ale pytający chce wykorzystać stary telefon  - do tego się odniosłem i trzymam kciuki
ToMasz

aplikacja do smartfona jako kamerki samochodowej