aplikacja obowiazkowa

Data: 2020-12-08 23:24:36
Autor: Krzysztof Halasa
aplikacja obowiazkowa
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

no moze jeszcze nie obowiazkowa, ale mbank informuje

Od 1 marca 2021 r.:
1. Podnosimy do 10 zł opłatę za kartę do konta.

   Unikniesz opłaty, jeśli w każdym miesiącu zapłacisz kartą (do konta
  lub kredytową) łącznie 350 zł i choć raz zalogujesz się do aplikacji
 mobilnej.

U nas w firmie był kiedyś bufet, którego właściciel uznał, że nieco
zaoszczędzi. Kupa ludzi korzystała, pewnie policzył * Xzł, i wyszło mu
jak rządowi z podwyżkami podatków. Na początku do świeżych pomidorów
zaczął dodawać stare :-)
Po krótkiej chwili praktycznie wszyscy przenieśli się do placówek na
zewnątrz, w bufecie najczęściej nie było nikogo, czasem widziałem tam
jakąś osobę. Nie wiem czy zaoszczędził i ile, ale od dłuższego czasu
bufet prowadzi inna firma.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2020-12-09 11:55:09
Autor: Liwiusz
aplikacja obowiazkowa

[...]

W sensie, że to sałatki? Musiały być ostro stare, skoro ludzie się zdołali jorgnąć :)

--
Liwiusz

Data: 2020-12-09 12:06:40
Autor: Imka
aplikacja obowiazkowa
Dnia Tue, 08 Dec 2020 23:24:36 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

[...]

Powiało Szwejkiem. Śliczna przypowiastka :)

--
Imka

aplikacja obowiazkowa