aplikacja odrzucająca polaczenia z danego numeru-symbian

Data: 2010-07-09 22:36:24
Autor: Tequila
aplikacja odrzucająca polaczenia z danego numeru-symbian
Jakiś stary tępy pierdziel dzwoni ciągle do mojej zony na służbowy telefon myląc numer.
Szukam aplikacji do automatycznego odrzucania połączeń z danych numerów. jest cos darmowego na symbiana?
Telefon Nokia e52 i e72. Czy istnieje możliwość przekserowania jegomościa na jakiś extra płatny numer? (siec era ale potem play)

Data: 2010-07-09 22:40:41
Autor: Czarek
W dniu 2010-07-09 22:36, Tequila napisał/a:
Czy istnieje możliwość przekserowania jegomościa na jakiś extra płatny
numer? (siec era ale potem play)

Za przekierownie płaci przekierowujący, a nie ten, który dzwoni na numer z ustawionym przekierowaniem.

--
Cz.

Data: 2010-07-09 22:40:54
Autor: Tequila
aplikacja odrzucająca polaczenia z danego numeru-symbian

przekierowania

Data: 2010-07-09 22:44:42
Autor: kowtow
aplikacja odrzucająca polaczenia z danego numeru-symbian

Czy istnieje możliwość przekserowania jegomościa na
jakiś extra płatny numer? (siec era ale potem play)

Z przekierowaniem to bardzo dobry pomysl szczegolnie dlatego ze to Ty zaplacisz za polaczenie

Data: 2010-07-09 22:54:35
Autor: Tequila

Użytkownik "kowtow" <kowtowNOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i181oc$2n4$1@news.onet.pl...

Czy istnieje możliwość przekserowania jegomościa na
jakiś extra płatny numer? (siec era ale potem play)

Z przekierowaniem to bardzo dobry pomysl szczegolnie dlatego ze to Ty zaplacisz za polaczenie

Czemu bardzo dobry? popierasz nękanie telefoniczne?
Podajcie w takim razie nazwę aplikacji

Data: 2010-07-10 10:08:09
Autor: TGor
On 2010-07-09 22:54, Tequila wrote:

Czemu bardzo dobry? popierasz nękanie telefoniczne?

Czy ty w ogóle rozumiesz słowo pisane?

TG

Data: 2010-07-10 10:49:57
Autor: Tequila

Użytkownik "TGor" <tgor@onet.pyl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i199p8$bt8$1@news.onet.pl...
On 2010-07-09 22:54, Tequila wrote:

[...]

Skoro ja zaplace to kiepski dla mnie pomysl wiec czemu trolujesz?

Data: 2010-07-10 11:22:04
Autor: Piotr M

On 2010-07-09 22:54, Tequila wrote:

[...]

Dalej nie rozumiesz tego stwierdzenia?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-07-10 09:47:05
Autor: Przystojny Specjalista
> [...]

> jakiś extra płatny numer? (siec era ale potem play)

Z przekierowaniem to bardzo dobry pomysl szczegolnie dlatego ze to Ty zaplacisz za polaczenie

Bardzo.
Zwłaszcza że mu żona mówi, jakoby tamten pomylił numer.

Data: 2010-07-10 10:52:14
Autor: Tequila

Użytkownik "Przystojny Specjalista" <jacy997WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:47f6.000003cf.4c382579@newsgate.onet.pl...

> [...]

zaplacisz za polaczenie

Bardzo.
Zwłaszcza że mu żona mówi, jakoby tamten pomylił numer.

nie troluj jak nie masz nic na temat do napisania

Data: 2010-07-10 18:38:11
Autor: TGor
On 2010-07-10 10:52, Tequila wrote:

> nie troluj jak nie masz nic na temat do napisania

Kolego gołodupcu. KUP aplikację za parę dolarów i nie ośmieszaj się szukając darmowych rozwiązań jak pryszczers z gimnazjum w Polsce B (sorki koledzy gimnazjaliści).

Jak nie umiesz czytać i nie rozumiesz, co ci chcą tu powiedzieć to pewnie masz chociaż kupę kasy, duże auto...

TG

Data: 2010-07-10 20:06:48
Autor: Tequila

Użytkownik "TGor" <tgor@onet.pyl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i1a7li$gjg$1@news.onet.pl...
On 2010-07-10 10:52, Tequila wrote:

> [...]

Jak nie umiesz czytać i nie rozumiesz, co ci chcą tu powiedzieć to pewnie masz chociaż kupę kasy, duże auto...

Kolegę to sobie smarkaczu znajdź przed blokiem, twój pozom dyskusji na tym forum daleko odbiega od zasad dobrego wychowania i tym bardziej netykiety.
Nie wiesz nie odzywaj się albo troluj na forach onetu.

Data: 2010-07-11 11:57:13
Autor: TGor
On 2010-07-10 20:06, Tequila wrote:

[...]

Dziecko. Nie szalej tu, wróć na ten swój Onet.
Najpierw przeczytaj wszystkie moje posty. Wpadasz tu znikąd i na wstępie się wygłupiasz...

TG

Data: 2010-07-14 19:57:46
Autor: dwr
aplikacja odrzucająca polaczenia z dane go numeru-symbian
W dniu 2010-07-09 22:44, kowtow pisze:
Czy istnieje mo¿liwoœÌ przekserowania jegomoœcia na
jakiÂś extra pÂłatny numer? (siec era ale potem play)

Z przekierowaniem to bardzo dobry pomysl szczegolnie dlatego ze to Ty
zaplacisz za polaczenie

Zawsze można na jakiś darmowy albo korzystając z darmowych (jak są) na stacjonarki.
Np. coś z tego zakresu (za grupą p.m.telefonia):

22 805 9300 - ab. ma zmieniony numer
22 805 9301 - ab. czasowo wyłączony
22 805 9302 - poł. nie może być zrealizowane
22 805 9303 - nie ma takiego numeru
22 805 9304 - poł. chwilowo nie może być zrealizowane
22 805 9305 - proszę czekać
22 805 9306 - zlecenie przyjęte
22 805 9307 - wybrany numer jest za krĂłtki
22 805 9308 - głos zmaltretowanego dziecka ;)
22 805 9309 - informacja o zmianie sposobu wybierania poł. krajowych
22 805 9311 - poł. z automatem tel. - zaraz rozłącza
22 805 9312 - sam gong
22 805 9313 - ab. nie przyjmuje poł. przekier.
22 805 9314 - sygnał zgłoszenia + inform. o wiadomościach w skrzynce
22 805 9315 - wprowadzony kod pin przyjęty
22 805 9316 - preselekcja
22 805 9317 - blokada ACR

A tu cały wątek:

Coś mi się zdaje, że to darmowe "zgłaszajki"
Przydają się w każdym razie na przekierowanie.

A programik to np. Advanced Call Manager

Data: 2010-07-09 22:59:54
Autor: Piotr M
Dnia 09-07-2010 o 22:36:24 Tequila <niemam@meila.pl> napisał(a):

Szukam aplikacji do automatycznego odrzucania połączeń z danych numerów.  jest cos darmowego na symbiana?

14-dniowa full wersja, dla mnie program znakomity - Handy Blacklist
http://nokia-e52-software.epocware.com/Handy_Blacklist.html

Data: 2010-07-12 09:21:48
Autor: pmlb

"Piotr M" <xx@xx.xx> wrote in message news:op.vflgl4h813q3bqpiotr-asus...
[...]

Ja uzywam tego od pnad 5 lat!:
http://www.killermobile.com/en/applications/symbian-s60/blackballer-pro-s60.html
Zaplacilem te pare dolarow i program jest rewelacyjny! Lacznie z tym, ze bloikuje sms, oraz mozna ustawic, ze dzwoniacy ma oalbo ciagle zajety albo sygnal, ze nie odbieramy alebo jak wylaczony telefon.
Uwazam ten program za rewelacje! Tez jest darmowy trial full dzialajacy. Po tem wykupuje sie klucz i tyle.
Polecam ten program na symbiana.

Data: 2010-07-10 09:17:48
Autor: daro
Tequila pisze:
[...]

Przecież w E52 masz w standardzie taki program Advanced Connection Manager.

Data: 2010-07-10 20:19:56
Autor: Tequila

Użytkownik "daro" <daro@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i196qs$5ah$1@news.onet.pl...
Tequila pisze:
[...]

Bardzo dziękuję za pomoc.

Data: 2010-07-11 11:58:11
Autor: TGor
On 2010-07-10 20:19, Tequila wrote:

Bardzo dziękuję za pomoc.

Podziękuj nauczycielom, że pucili człowieka nie umiejącego czytać ze świadectwem ukończenia szkoły...
Nie wytrzymam: nawet instrukcji nie przeczytał! :D

TG

aplikacja odrzucająca polaczenia z danego numeru-symbian