apple

Data: 2013-03-29 20:27:38
Autor: Ianus
apple

UĹźytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:71bf4461-2475-42b8-8e1a-143195599229@googlegroups.com...

iphon4s i iphone5 maja te same funkcje z tym ze iphone5 jest minimalnie szybszy

Ale iphone nie ma radia FM. Co za badziew.... w usa nie sluchaja radia?

JS

Data: 2013-03-29 19:47:21
Autor: Waldek Godel
apple
Dnia Fri, 29 Mar 2013 20:27:38 +0100, Ianus napisał(a):

Ale iphone nie ma radia FM. Co za badziew.... w usa nie sluchaja radia?

Słuchają. Ale od radia FM kościół kupertyński nie może kasować swojego 30%.
To niedopuszczalne!

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2013-03-30 11:15:05
Autor: J.F.
apple
Dnia Fri, 29 Mar 2013 19:47:21 +0000, Waldek Godel napisał(a):
[...]

A od innych kasuje ? Bo tu Pszemol ma troche racji - jak ktos lubi radio, to lubi sluchac
ulubionej stacji w wysokiej jakosci przez internet, nawet jak jest daleko
:-)

J.

Data: 2013-03-30 10:42:22
Autor: Pszemol
apple
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:12rhxaaggd61r$.vpdz8oy1chtc$.dlg40tude.net...
[...]

Znam takich Polaków co w Chicago słuchają RMF-FM przez internet :-)
Stacji Polskie Radio też, widziałem nawet appki dla iOS dla PRI, II, III i IV.

Data: 2013-03-30 22:06:18
Autor: Ianus
apple

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kj7108$a1q$1@dont-email.me...

Znam takich Polaków co w Chicago słuchają RMF-FM przez internet :-)
Stacji Polskie Radio też, widziałem nawet appki dla iOS dla PRI, II, III i IV.

A ja znam takich Polaków, którzy nie słuchają RMF albo Zet (albo PR).
Nie każde radio jest w internecie. A to nie oznacza , ze jest złe!

Stacje tzw. regionalne mają swój sens i niekoniecznie muszą być w necie.

JS

Data: 2013-03-31 10:05:37
Autor: John Kołalsky
apple

Użytkownik "Ianus" <ianusUSUN@op.pl>

[...]

Ale jaki mają ten sens ? Bo skłonny byłbym też tak sądzić gdyby nie to, że zasięg reginalny nie przekłada się na regionalność radia. Wygląda, że wszyscy chcą mieć ten globalny zasięg i mało ich (więc pewnie i słuchaczy) obchodzi np regionalna tematyka. Jeśli radio ma być rozgłaszaniem muzyki to .... to wcale nie musi być radio.

Data: 2013-03-30 11:01:33
Autor: Waldek Godel
apple
Dnia Sat, 30 Mar 2013 11:15:05 +0100, J.F. napisał(a):

Bo tu Pszemol ma troche racji - jak ktos lubi radio, to lubi sluchac
ulubionej stacji w wysokiej jakosci przez internet, nawet jak jest daleko

taa... Pszemol i racja ma się do siebie tak samo jak wysoka jakość i
internet..

Data: 2013-03-30 15:57:36
Autor: kakmar
apple
Dnia 30.03.2013 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał/a:

taa... Pszemol i racja ma się do siebie tak samo jak wysoka jakość i
internet..

Nie pojmuję, analogii? Jak na razie Internet jest(w mojej skromnej ocenie)
największym i najdoskonalszym wynalazkiem w całej historii ludzkości. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-03-30 23:07:03
Autor: atm
apple
On 2013-03-30 11:15, J.F. wrote:
[...]

Pewnie prawda, ale z drugiej strony - czy radio FM faktycznie cieszy sie tak duza popularnoscia wsrod posiadaczy smartfonow?
Ja nawet nie wiem czy moje telefony posiadaja ten ficzer, zamiast sluchac co chwila tysiac reklam wole faktycznie wrzucic cos z internetu.

Data: 2013-03-30 22:47:26
Autor: Waldek Godel
apple
Dnia Sat, 30 Mar 2013 23:07:03 +0100, atm napisał(a):

[...]

Nie wiem, w każdym miejscu w którym przebywam mam do dyspozycji stosowne
radio w postaci samodzielnego urządzenia. Często z solidną anteną - nie
muszę się więc bawić w rzeźbę w callais

Data: 2013-03-31 10:09:19
Autor: John Kołalsky
apple

Użytkownik "atm" <_@vp.pl>

[...]

No, z tym że te internetowe tak samo nadają reklamy. Bo radia generalnie po to są by nadawać reklamy :-)

Data: 2013-04-01 09:13:39
Autor: Ghost
apple

Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:kj7nma$g58$1node1.news.atman.pl...
[...]