aprilia pegaso - obniżenie siedzenia?

Data: 2011-01-22 20:58:06
Autor: Lukasz
aprilia pegaso - obniżenie siedzenia?
Witam,
Mam pytanie: czy do Aprilii Pegaso 650 1993r. są dostępne niższe siedzenia niż standardowe (wydaje mi się że wykonalne byłoby zrobić niższe) lub jaka jest możliwość obniżenia maszyny (z przodu na teleskopach niewiele dało)?

Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi
Lukasz

Data: 2011-01-22 21:37:08
Autor: Hinek
aprilia pegaso - obniżenie siedzenia?
Użytkownik "Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> napisał

[...]

Siedzenie -> tapicer za pare stowek zrobi
Kiedys BMW oferowalo kity obnizajace do F650: kose, centralna
podstawke i jakies elementy zawieszenia tylu. Moze jeszcze maja zapasy?
Na forum BMW ktos w zeszlym roku ktos szujkl czesci do podniesienia,
bo kupil obnizone.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2011-01-22 22:19:23
Autor: Kuczu
aprilia pegaso - obniĹźenie siedzenia?
W dniu 2011-01-22 21:37, Hinek pisze:
[...]

A to tam z tylu nie ma dogbones ? Az spojrze z ciekawosci bo jakas F650 mi sie wala po garazu.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-01-22 22:24:13
Autor: Grzybol
aprilia pegaso - obniżenie siedzenia?
Użytkownik "Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> napisał w
wiadomości news:ihfcsl$a3q$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mam pomarańczowe siodło oryginalne do F650. Ładne. Tanio oddam, zalega mi. Możesz mieć do eksperymentów:-)

--
Grzybol

aprilia pegaso - obniżenie siedzenia?