aprilia pegaso - obniżenie siedzenia?

Data: 2011-01-22 22:24:13
Autor: Grzybol
aprilia pegaso - obniżenie siedzenia?
Użytkownik "Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> napisał w
wiadomości news:ihfcsl$a3q$1inews.gazeta.pl...
Witam,
Mam pytanie: czy do Aprilii Pegaso 650 1993r. są dostępne niższe
siedzenia  niż standardowe (wydaje mi się że wykonalne byłoby zrobić
niższe) lub jaka  jest możliwość obniżenia maszyny (z przodu na
teleskopach niewiele dało)? Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi
Lukasz

Mam pomarańczowe siodło oryginalne do F650. Ładne. Tanio oddam, zalega mi. Możesz mieć do eksperymentów:-)

--
Grzybol

aprilia pegaso - obniżenie siedzenia?