aprilia sr 50

Data: 2016-03-08 10:28:21
Autor: Sision
aprilia sr 50
witam ja z takim zapytaniem bo mam aprilie sr 50 2011r .nie działa mi licznik podczas jazdy nie liczy km i nie pokazuje prędko¶ci . a jak odł±cze licznik i podłaczne to normalnie robi sie error normalnie leci do konca i wraca . wiec to raczej nie licznik winny . wiecie co to moze być bardzo bym prosił o pomoc ????

pozdrawiam Sision
gliwice --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2016-03-08 10:27:06
Autor: masti
aprilia sr 50
Sision wrote:

witam ja z takim zapytaniem bo mam aprilie sr 50 2011r .nie działa mi licznik podczas jazdy nie liczy km i nie pokazuje prędkości . a jak odłącze licznik i podłaczne to normalnie robi sie error normalnie leci do konca i wraca . wiec to raczej nie licznik winny . wiecie co to moze być bardzo bym prosił o pomoc ????

ja bym stawiał na brak umiejętności pisania ze zrozumieniem.

--
BMW R1100GS '94

aprilia sr 50