apteka

Data: 2012-10-26 01:27:01
Autor: adresss
apteka
Czesc,

czy jest jakas grupa poswiecona tabletom?

--
ThinkXtra

Data: 2012-10-25 23:34:57
Autor: rs
apteka
On Fri, 26 Oct 2012 01:27:01 +0200, adresss@poczta.pl wrote:

Czesc,

czy jest jakas grupa poswiecona tabletom?

tak. <rs>

Data: 2012-10-26 09:52:47
Autor: adresss
apteka
On Thu, 25 Oct 2012 23:34:57 -0400, rs <no.address@no.spam.pl> wrote:

On Fri, 26 Oct 2012 01:27:01 +0200, adresss@poczta.pl wrote:

Czesc,

czy jest jakas grupa poswiecona tabletom?

tak. <rs>

wiec jaka to jest grupa??? Jakies namiary ???

--
ThinkXtra

Data: 2012-10-26 10:15:41
Autor: PK
apteka
go to NFZ

Data: 2012-10-26 06:54:50
Autor: wieslaw27
apteka
On 26 Paź, 10:15, PK <p...@epf.pl> wrote:
go to NFZ

głównie to fora dyskusyjne np.
http://www.tabletowo.pl/forum/index.php oraz http://android.com.pl/news/tablety-news/

Data: 2012-10-26 16:10:53
Autor: adresss
apteka
On Fri, 26 Oct 2012 06:54:50 -0700 (PDT), wieslaw27
<wieslaw271@gmail.com> wrote:

On 26 Paź, 10:15, PK <p...@epf.pl> wrote:
go to NFZ

głównie to fora dyskusyjne np.
http://www.tabletowo.pl/forum/index.php oraz http://android.com.pl/news/tablety-news/

dzieki, zajrze, ale bardziej mnie interesuje grupa newsowa - taka jak
pl.com.pecet

--
ThinkXtra

Data: 2012-10-26 12:36:13
Autor: rs
apteka

<wieslaw271@gmail.com> wrote:

[...]

pisz tutaj, choc purysci beda sie na pewno puszyc. <rs>

Data: 2012-10-26 16:58:40
Autor: Netx
apteka
W dniu 2012-10-26 16:10, adresss@poczta.pl pisze:
dzieki, zajrze, ale bardziej mnie interesuje grupa newsowa - taka jak
pl.com.pecet

Możesz spróbować na pl.misc.telefonia.gsm - często tam piszą o urządzeniach z Android lub iOS. Czasem pojawiają się wątki o tabletach chociaż nawiązują w jakiś sposób do GSM (np przez modem)

Data: 2012-10-26 12:34:19
Autor: rs
apteka
On Fri, 26 Oct 2012 09:52:47 +0200, adresss@poczta.pl wrote:

[...]