archiwalia -"Show must go on"

Data: 2010-01-24 21:59:47
Autor: Feromon
archiwalia -"Show must go on"
Witam!
Na Konfrontacjach pomiędzy 1979 a 1982 oglądałem film,
którego tytuł mój mózg zapamiętał jako "The show must go on".
Opowiadał o reżyserze, który zmarła na zawał podczas reżyserowanie spektaklu.
Nie mogę go teraz odnaleźć.

Może ktoś pamięta?
Dinozaur Feromon

Data: 2010-01-24 22:08:17
Autor: Jo'Asia
archiwalia -"Show must go on"
Feromon wystukał:

Witam!
Na Konfrontacjach pomiędzy 1979 a 1982 ogl±dałem film,
którego tytuł mój mózg zapamiętał jako "The show must go on".
Opowiadał o reżyserze, który zmarła na zawał podczas reżyserowanie spektaklu.
Nie mogę go teraz odnaleĽć.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Cały_ten_zgiełk ?

Jo'Asia

--
 __.-=-.  -< Joanna Słupek >-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- < http://esensja.pl/ >-
  -- <()>  -< joasia @ hell . pl >-- -- -- < http://bujold.fantastyka.net/ >-

Data: 2010-01-28 01:55:20
Autor: Feromon
archiwalia -"Show must go on"

Użytkownik "Jo'Asia" <joasia@hell.pl> napisał w wiadomo¶ci news:w3x5e4xloucq.dlgdustpuppy.sloth.hell.pl...
[...]

Brawo, prawie czytasz mi w my¶lach.

Dzięki!
Feromon

PS. Może opinia o "Nine", który to mi sie skojarzył  bardzo z rzeczonym "All that jazzz"?

Data: 2010-01-24 22:30:15
Autor: Moon
archiwalia -"Show must go on"
Feromon wrote:
[...]

chyba był na Konfrontacjach w 1979 lub 1980, All that Jazz.
 moon

Data: 2010-01-25 00:34:09
Autor: Moon
archiwalia -"Show must go on"
Moon wrote:

chyba był na Konfrontacjach w 1979 lub 1980, All that Jazz.

na 99,5% w 1980.

moon

Data: 2010-01-25 22:55:35
Autor: Feromon
archiwalia -"Show must go on"

Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjijqq$4fg$1news.interia.pl...
Moon wrote:

chyba był na Konfrontacjach w 1979 lub 1980, All that Jazz.

na 99,5% w 1980.

TAK! dzisiaj podczas obiadu przypomniałem sobie ten tytuł.
Nie wiem, skÄ…d ten "show must go on". To pewnie fascynacja Fredkiem Mercury.

http://film.onet.pl/15724,,Ca%C5%82y_ten_zgie%C5%82k,film.html

A do tego Roy Schneider
http://film.onet.pl/7251,,Roy_Scheider,osoba.html
wyglądał mi w głowie jak
Kirk Douglas w Saturn 3
http://film.onet.pl/osoba.html?DB=144&ITEM=26063

 - co mnie zmyliĹ‚o totalnie.

Ale powiedzcie - czy nowy "Nine" nie ma coĹ› z "All that jazz"?

Dzięki za pomoc
Feromon

archiwalia -"Show must go on"