arcydupek Zycinski proponuje zaopiekowac sie radzieckimi grobami...

Data: 2010-04-21 19:59:22
Autor: ColgatesBilly
arcydupek Zycinski proponuje zaopiekowac sie radzieckimi grobami...
 ( podziece za duza otwartosc i wspolczucie po zbrodniczym wymordowaniu
   96 Polakow, z ktorych wielu stanowilo elite kraju)

Ma idee, by 9 Maja byl dniem ogolnonarodowego sprzatania.,.. ich grobow.

Dzieki ci Lucyferze za tak oswieconego kaplana, i to jeszcze starszej wiary
niz my

KoL

Data: 2010-04-21 20:16:54
Autor: ColgatesBilly
"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> wrote in message news:T9Gzn.3818$e8.3755uutiset.elisa.fi...
[...]

Jak to mowia... to sie nawet *FILOZOFOM* nie przysniloby  ;)

A jednak... *Polak" potrafi...

KoL

Data: 2010-04-21 20:09:28
Autor: sofu

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niz my
>
> KoL

Jak to mowia... to sie nawet *FILOZOFOM* nie przysniloby  ;)

-- -- -- -- -- -- --
Moze oficer prowadzacy mówi teraz po rosyjsku?

Data: 2010-04-21 21:00:20
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-21 18:59, ColgatesBilly pisze:
[...]

Nareszcie jakieś mądre słowa z ust kościelnego dostojnika.

Data: 2010-04-21 22:11:29
Autor: ColgatesBilly
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hqni0f$n56$1news.onet.pl...
[...]

Chciales chyba napisac... koscielnego.. WSPOLPRACOWNIKA?
( wiesz, tych patriotycznych dzentelmenow z SB ostoiji socjalizmu)

Data: 2010-04-21 21:43:30
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-21 21:11, ColgatesBilly pisze:

Nareszcie jakieś mądre słowa z ust kościelnego dostojnika.

Chciales chyba napisac... koscielnego.. WSPOLPRACOWNIKA?
( wiesz, tych patriotycznych dzentelmenow z SB ostoiji socjalizmu)

To im się chwali.. To że mimo zwierzchności Watykanu wielu nie zapomniało że sa Polakami i współpracowało z naszymi służbami bezpieczeństwa.

Data: 2010-04-21 22:49:59
Autor: ColgatesBilly
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hqnkhj$er$1news.onet.pl...
[...]

Jak ten dostojnik... co przyczynil sie do smieci (Barabasza) Popieluszki

KoL

Data: 2010-04-22 08:12:50
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-21 21:49, ColgatesBilly pisze:
[...]

Do śmierci Popiełuszki przyczynili się ci trzej jego mordercy. - i nikt więcej.

Data: 2010-04-22 15:21:29
Autor: ColgatesBilly
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hqopsh$e4v$1news.onet.pl...
[...]

'
Ejze... skad ta pewnosc, bo ja duzo slyszalem o paru biskupach
(jeden dzis slawny) co stale na niego nadawali...

Kol

Data: 2010-04-22 17:01:36
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hqopsh$e4v$1news.onet.pl...
[...]

I ci co im wydali rozkaz.

--
stevep

Data: 2010-04-22 18:12:20
Autor: ColgatesBilly
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message news:hqplgc$h0m$1news.vectranet.pl...
[...]

Na logike, to i sam Popieluszko sie przyczynil....

Data: 2010-04-21 21:08:16
Autor: awe

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:T9Gzn.3818$e8.3755uutiset.elisa.fi...
[...]

Ja tam znam osoby ktore w GDA przezyly na starym miescie wejscie Rosjan. Straszna ponoc dzicz to byla, gwalty zbiorowe itp itd...

awe

arcydupek Zycinski proponuje zaopiekowac sie radzieckimi grobami...