ariva 200 -prosba o opinie

Data: 2010-10-10 21:18:26
Autor: Marek
ariva 200 -prosba o opinie
zamierzam kupić
Ferguson Ariva 200 albi Ferguson Ariva @link 200 i do tego moduł Ci
Polsatu.
Dekoder polecił mi kolega, jest zadowlony, ale on to ma z cyfr±.

Czytałem na jakim¶ forum o a200 opinie, które były zarówno pozytywne (jest
super!) jak i niegatywne (wiesza sie, dziadostwo itp) Ale to były opinie
sprzed roku. Byłbym wdzieczny tym, którzy używaja tego tunera o opinie. Generalnie zależy mi na tunerze z PVR, ale takim, który pozwoli nie tylko
nagrać pliki, ale też pozwoli na ich pobranie do komputera i np zrobienie z
tego DVD czy np na montaż. Ważne, żeby ten tuner był cichy, bo mam łóżko 2 metry od dekdera. NIe musi
być a200, ważne, żeby sie dobrze spisywał.

Alternatywa: "Zwykły" dekoder + jakie¶ centrum multimedialne (
http://www.hyundaimbox.pl/mBox_R3150S.html ?). Tyle, że w tym 2 przypadku
to HD nie nagram. Będę wdzieczny za opinie i sugestie.

ariva 200 -prosba o opinie