armatura kraków

Data: 2009-11-11 10:47:42
Autor: Piona
armatura kraków
Cześć,
W kwietniu 2007 roku kupiłem kran umywalkowy w Castoramie. Ostatnio zaczął przeciekać na łączniku. Mam FV zakupu ale nie mam gwarancji (przyremoncie zaginęła). Jest szansa, że armatura naprawi w ramach gwarancji?
piona

--
POZDRAWIAM
http://piona.fm.interia.pl

Data: 2009-11-11 12:45:14
Autor: doslaw
armatura kraków

Użytkownik "Piona" <email@wsygnaturce.pl> napisał w wiadomości news:hddvs2$duh$2news.interia.pl...
[...]

jak by nie minely 2 lata to moglbys "reklamowac" towar niezgodny z opisem

ale juz minely
chyba, ze na te krany jest jakas specjalna gwarancja, np 5 lat
swistka gwarancyjnego nie potrzeba, rachunek styknie

Data: 2009-11-11 19:17:05
Autor: Andrzej Lawa
armatura kraków
Piona pisze:
[...]

A na ile lat była gwarancja?

Data: 2009-11-12 21:03:18
Autor: Piona
armatura kraków
Andrzej Lawa pisze:
A na ile lat była gwarancja?

Gwarancja jeszcze raz ale to prawdopodobnie uszczelka a to nie podlega gwarancji.
piona

--
POZDRAWIAM
http://piona.fm.interia.pl

Data: 2009-11-11 21:57:52
Autor: AA
armatura kraków
W kwietniu 2007 roku kupiłem kran umywalkowy w Castoramie. Ostatnio zaczął przeciekać na łączniku. Mam FV zakupu ale nie mam gwarancji (przyremoncie zaginęła). Jest szansa, że armatura naprawi w ramach gwarancji?

Mnie powiedzieli, ze to uszczelki do wymiany czyli czesc eksploatacyjna i nie podlega gwarancji.

AA

Data: 2009-11-12 08:27:19
Autor: gary
armatura kraków
Piona pisze:
[...]

na którym łączniku ?
Może to zwykłą uszczelka.

Data: 2009-11-12 21:04:15
Autor: Piona
armatura kraków
gary pisze:

na którym łączniku ?
Może to zwykłą uszczelka.

Prawdopodobnie tak. Teraz muszę wykombinowac jak to rozkręcić...
piona

--
POZDRAWIAM
http://piona.fm.interia.pl