[prasówka] art. 141 KW

Data: 2010-02-07 03:01:45
Autor: mi
[prasówka] art. 141 KW
http://www.polskieradio.pl/wiadomosci/swiat/artykul135838.html

Wciąż podtrzymuję propozycję penalizacji dłubania w nosie. Haczek może
niewielki, ale na bezrybiu i rak ryba. Jeszcze niejeden policjant mi podziękuje,
gdy mu żona nie da...

mi

Data: 2010-02-07 08:06:33
Autor: Liwiusz
[prasówka] art. 141 KW
mi pisze:
[...]

"Może też wystąpić do sądu o anulowanie mandatu, ale musiałby udowodnić, że jest niewinny - to jednak może być trudne, bo w miejscu publicznym jakim jest pole, nikogo prócz niego nie było."

Nieprawda - mandatu nie może anulować.

--
Liwiusz

Data: 2010-02-07 08:38:51
Autor: Olgierd
[prasówka] art. 141 KW
Dnia Sun, 07 Feb 2010 08:06:33 +0100, Liwiusz napisał(a):

[...]

Hmm? Nieprawda, że nieprawda -- art. 101 kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia.

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2010-02-07 13:23:03
Autor: Roman Rumpel
[prasówka] art. 141 KW
W dniu 2010-02-07 09:38, Olgierd pisze:

Nieprawda - mandatu nie może anulować.

Hmm? Nieprawda, że nieprawda -- art. 101 kodeksu postępowania w sprawach
o wykroczenia.

Ale jednak nie w tym wypadku :)

--
Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

[prasówka] art. 141 KW