art.274a par.2 - a podatek sankcyjny

Data: 2010-10-16 21:53:46
Autor: vyehoo
art.274a par.2 - a podatek sankcyjny
Mam złożyć wyjaśnienia (wezwanie na podstawie art.274a) do PIT36. PIT jest wypełniony prawidłowo i wszystkie dochody które miały być w nim wymienione zostały zgłoszone. Tu się niczego nie obawiam. Jednak w tym czasie przypomniało mi się o konieczności złożenia PCC-3 za pożyczkę 10.000 (od osoby z I grupy) której to nie zgłosiłem do US na czas. Czy jeśli kontrola dotyczy PIT to w tym wypadku złożenie PCC skutkuje 20% podatkiem czy mogę z czystym sumieniem wpłacić 2% plus odsetki? Inaczej - czy czynności sprawdzające muszą dotyczyć PCC abym stracił prawo do opodatkowania zwykłą stawką, czy jakiekolwiek podjęte czynności sprawdzające powodują utratę prawa do tej stawki?

Pozdrawiam.

Data: 2010-10-16 22:02:49
Autor: vyehoo
art.274a par.2 - a podatek sankcyjny