art. 45 ust. 10 pkt 1

Data: 2011-02-13 00:21:22
Autor: to
art. 45 ust. 10 pkt 1
begin Jotte
Zapis ten zakazuje korzystania w czasie jazdy z telefonu _wymagaj膮cego_
(wa偶ne) trzymania s艂uchawki lub mikrofon w r臋ce. Kierowca ma zestaw
g艂o艣nom贸wi膮cy, kt贸ry przy korzystaniu w spos贸b oczywisty trzymania w
r臋ce nie wymaga, a zapis wprost trzymania nie zabrania. Ale kierowcy
podoba si臋 trzyma膰, mo偶e nawet tak dla jaj - zabronione nie jest.

A co je艣li mam telefon z wbudowanym zestawem g艂o艣nom贸wi膮cym (funkcj膮), czyli taki, kt贸ry nie wymaga trzymania s艂uchawki ani mikrofonu w r臋ce, ale akurat go trzymam, bo mam taki kaprys?

art. 45 ust. 10 pkt 1