artukul o Banku Millennium

Data: 2009-04-10 09:17:16
Autor: xbartx
artukul o Banku Millennium
Dnia Fri, 10 Apr 2009 09:10:25 +0200, MarekZ napisał(a):

„Nie wiem, jak to zrobicie, ale karty mają być sprzedane, nawet żebyście
miały klientom laskę robić” – to jeden z cytatów.

Jak w Mile takie orły w tej "menadżerce" to może niech pomyślą i zaczną rekrutować w agencja towarzyskich ;)

Data: 2009-04-10 11:32:04
Autor: MarekZ
artukul o Banku Millennium
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:grn2qs$lrl$1inews.gazeta.pl...

Jak w Mile takie orły w tej "menadżerce" to może niech pomyślą i zaczną
rekrutować w agencja towarzyskich ;)

StawiajÄ… sprawÄ™ wprost. :>

Gdzie indziej pewnie to samo, tylko owinięte w ładniejszy papierek. Telefonowała do mnie ostatnio Pani z Citi i wiem co słyszałem w jej głosie. Wczoraj z kolei Raiffeisen. Mille mnie jakoś na razie omija.

Przy okazji, absolutnie nie wierzę w realność scenariusza, który propaguje w swoim wywiadzie prezes BZWBK. To jakaś jego gierka. Nie wierzę też w praktycznie całkowite zatrzymanie akcji kredytowej w najbliższych miesiącach, bo i taka opinia gdzieś mi się ostatnio przewinęła.

Data: 2009-04-10 12:24:56
Autor: kb
artukul o Banku Millennium
MarekZ wrote:
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomo¶ci news:grn2qs$lrl$1inews.gazeta.pl...

Jak w Mile takie orły w tej "menadżerce" to może niech pomy¶l± i zaczn±
rekrutować w agencja towarzyskich ;)

Stawiaj± sprawę wprost. :>

"Stawiaja" jako slowo kluczowe :D

Gdzie indziej pewnie to samo, tylko owinięte w ładniejszy papierek. Telefonowała do mnie ostatnio Pani z Citi i wiem co słyszałem w jej głosie. Wczoraj z kolei Raiffeisen. Mille mnie jako¶ na razie omija.

Przy okazji, absolutnie nie wierzę w realno¶ć scenariusza, który propaguje w swoim wywiadzie prezes BZWBK. To jaka¶ jego gierka.

A propos - jakies info jak ostatnio BZWBK przyznaje KK? Dostalem od nich propozycje - 15k (propozycja dla posiadacza konta, w "nagrode" za odpowiednie obroty) - bez zaswiadczen zadnych. Czy po takiej propozycji dzwonili do firmy u kogos?

Data: 2009-04-15 01:33:44
Autor: turczy
artukul o Banku Millennium

artukul o Banku Millennium