asistance

Data: 2019-05-28 23:45:57
Autor: yabba
asistance
Jeżdżę kilka razy w roku starym Kangoo do Hamburga. Do tej pory się
udawało ale pora wykupić asistance żeby w razie awarii mnie zholowani do
warsztatu. W zasadzie inne rzeczy mi nie są potrzebne. Czy ktoś mógłby
doradzić jakąś ofertę?
Bryka ma OC z PZU. AXA odpada bo bryka ma 17 lat :)

PZU miało kiedyś fajne assistance. Holowanie w Polsce dwa razy bez limitu km, za granicą z limitem 500 czy 1000 km. Samochód zastępczy na 5 dni w cenie itp.
Później zaczęli to ograniczać.

https://www.pzu.pl/dla-ciebie-i-rodziny/majatek-podroze-oc/pojazdy/pzu-pomoc-w-drodze#content_1_20062018

yabba

asistance