asortyment w sklepach rowerowych...

Data: 2009-11-04 11:06:41
Autor: Raist
asortyment w sklepach rowerowych...
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-D224AE.12521603112009news.onet.pl...
No bo tak:

- Czy dostane pancerze Jagwire?
- Tak.

i tu powinno wygladac to tak::
Ty: - Mogę zobaczyc?
albo
sprzedawca powinien sam z siebie sięgnąć na półke i pokazać
:)

Czy sa linki hamulcowe?
-Sa.
-Jakie?
-Shimano.
-Ale jakie Shimano?
-Nierdzewne.

to samo co wyzej

Raist

Data: 2009-11-04 11:31:52
Autor: dobrov
Raist pisze:
[...]

Czasem trzeba: czy mogę zobaczyć wszystkie rodzaje?

Kiedyś pani mi chciała wcisnąć nie taką jak trzeba zębatkę do korby,
zarzekając się, że właśnie taka jest "do starych korb LX na kwadrat".
Co ciekawe na sklepie miała taką jak trzeba.
Dopiero opcja "pokaż wszystko" wyjaśniła sprawę i doprowadziła do
szczęśliwego rozwiązania :)

asortyment w sklepach rowerowych...